• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5

اعلام علت اختلاف آماری در فروش بلیط های اربعین

  • کد خبر : 10110
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
اعلام علت اختلاف آماری در فروش بلیط های اربعین
­سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تفاوت آماری که بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده به علت اختلاف آماری عرضه صندلی با فروش بلیت رخ داده است.

به گزارشپرونده نیوز، شمس الدین فرزادی پور در نشست خبری اربعین گفت : شرکت هما دو روز زودتر از تاریخ اعلامی وزارت راه و شهرسازی اقدام به فروش بلیت اربعین کرد.
وی افزود: در مجموع ۱۹۸ پرواز برای ایام اربعین برگزار کرده ایم که تاکنون ۸۴ پرواز آن انجام شده و ۱۱۴ پرواز دیگر در روزهای آتی انجام می شود.
فرزادی پور تاکید کرد: ۴۳ هزار و ۵۷۰ بلیت برای فروش در این ایام ارائه شده که ۱۸ هزار و ۲۱۰ صندلی آن تاکنون فروخته شده است و تعداد کل صندلی های قطعی فروخته شده ۲۶ هزار و ۱۹۴ صندلی بوده که ۸۰۰ صندلی آن رزرو شده و ۲۱ هزار بلیت نیز به صورت دستی فروخته شده است .
وی افزود:به زودی پایگاه اینترنتی ایران ایر، هم برای فروش و هم برای سایر خدمات در دسترس مسافران قرار می گیرد .
وی در پاسخ به این سوال که بازرس وزارت راه از تفاوت آماری هما با فروش واقعی بلیت این شرکت خبر داده افزود: در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی پرواز های اربعین گذاشتیم اما شاید تفاوت آماری به علت عرضه صندلی با صدور بلیت بوده است .
وی با بیان اینکه فروش سفارشی و چارتری از قبل از ایام اربعین همواره وجود داشته خاطر نشان کرد: در ایام اربعین حسب تدبیر و دستور وزیر راه و شهرسازی فروش چارتری در ایران ایر صورت نگرفته است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=10110