• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

تحویل یک میلیون قطعه زمین مسکونی به روستاییان تا تابستان در قالب مهاجرت معکوس

  • کد خبر : 28843
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
تحویل یک میلیون قطعه زمین مسکونی به روستاییان تا تابستان در قالب مهاجرت معکوس
وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد اراضی در مسکونی که به متقاضیان در قالب مهاجرت معکوس تحویل داده می‌شود تا تابستان به یک میلیون قطعه خواهد رسید‌.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خبر ۱۴ با بیان اینکه تعداد واحدهای نهضت ملی مسکن که در کل کشور در دست ساخت است به ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد رسیده است گفت: یک میلیون قطعه زمین مسکونی در قالب طرح مهاجرت معکوس در دست تامین است که این آمار به کل آمارهای در دست ساخت اضافه نکرده ایم‌.

وی افزود: این یک میلیون قطعه تا تابستان به متقاضیان نهضت ملی مسکن تحویل داده می شود.

بذرپاش اظهار کرد: تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب خودمالکی، روستایی، شهری و بافت فرسوده در دست ساخت است و روند واگذاری و سرعت اجرای پروژه ها هم در حال افزایش است.

وی بیان کرد: ۷۱ هزار واحد در سفراستانی قم تعریف شده و از این تعداد ۷هزار ۲۰۰ واحد تحویل داده شد.

وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: یکی از سایت های مهم یک شهرک بزرگ مسکونی ۵۶۰ هکتاری بود که رئیس جمهور امروز از آن بازدید داشتند همچنین شهرک قنوات و زیتون هم از دیگر پروژه های مسکونی در دست ساخت است که‌ پیشرفت خوبی داشته اند.

وی افزود: در کنار پروژه های نهضت ملی مسکن محور پردیسان به کهک به طول ۱۷ کیلومتر در حال ساخت است که ساخت این پروژه از ابتدای دولت آغاز شده و امروز از روند اجرایی آن بازدید شد‌.

بذرپاش همچنین از بهره برداری فاز اول کنار گذر غربی قم ه به میزان ۳۲ کیلومتر است که به صورت ۶خطه ساخته شده و به زودی به بهره برداری می رسد .

او همچنین از افتتاح فرودگاه قم که با همکاری بخش در ساخت بود و به صورت نیمه تمام متوقف شد تا پایان دولت خبر داد‌.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=28843