• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

کمبود مرغ در تهران طی روزهای آتی برطرف خواهد شد

  • کد خبر : 4127
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کمبود مرغ در تهران طی روزهای آتی برطرف خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده” به نقل از تسنیم : مدیرکل دامپزشکی استان تهران با بیان این که در روزهای آینده با تامین مرغ زنده از استان‌های شمالی، کمبود مرغ در استان تهران برطرف می‌شود گفت: مرغ به میزان کافی در مرغداری‌های کشور وجود دارد. سید علی بابایی با اشاره به اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده” به نقل از تسنیم : مدیرکل دامپزشکی استان تهران با بیان این که در روزهای آینده با تامین مرغ زنده از استان‌های شمالی، کمبود مرغ در استان تهران برطرف می‌شود گفت: مرغ به میزان کافی در مرغداری‌های کشور وجود دارد.

سید علی بابایی با اشاره به اینکه ۱۶ کشتارگاه از ۲۱ کشتارگاه مرغ استان تهران، فعال است افزود: استان تهران، پنج درصد مصرف روزانه مرغ خود را تولید می‌کند و بقیه مرغ مصرفی این استان از استان‌های گلستان، مازندران و گیلان تامین می‌شود.

وی افزود: مرغ‌ها پس از کشتار در کشتارگاه‌ها به سامانه‌های عرضه عمده مانند سامانه «بهمن»، «پیروزی» و «حکیمیه» تهران منتقل می‌شوند تا برای مصرف مردم استان در اختیار صنف مربوط قرار گیرد.

سیدعلی بابایی اضافه کرد: ناظران فنی و بهداشتی و دکتران دامپزشک، در همه کشتارگاه‌های دام و طیور مستقر هستند و با توجه به وضع کنونی، ناظران دولتی را هم از ادارات شهرستان فراخوان کردیم و در کشتارگاه‌ها برای نظارت هر چه بیشتر، مستقر هستند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=4127