• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
نبی الله باقری ها :

مگر باشگاه پرسپولیس خانه مادرتان است

  • کد خبر : 28031
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
مگر باشگاه پرسپولیس خانه مادرتان است
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: مگر باشگاه پرسپولیس خانه مادرتان است، که بعد از رفتن گل محمدی گزینه ای برای هدایت این تیم ندارید؟

نبی الله باقری ها بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفتگو با پرونده نیور، در خصوص وضعیت مبهم سرخپوشان در انتخاب سرمربی جدید بیان کرد: مسائل پیش افتاده ای در فوتبال ما اتفاق می افتد، تیم هایی که در رتبه بندی فیفا جایگاهی ندارند این اتفاقات در آنجا رخ نمی دهد و در محلات هم چنین مسائلی را نمی بینیم. به نظرم اگر رزومه و قهرمانی های گل محمدی و برانکو را در کنار هم بگذاریم این ۲ مربی با هم برابر هستند. البته یک مقدار گل محمدی آمارش بهتر است. مربی که برند شده و کار را یاد گرفته و مقام آورده است را با بدترین نوع رفتار، بی مسئولیتی و عدم حرفه ای گری فراری اش دادیم.
وی افزود: مگر باشگاه پرسپولیس خانه مادرتان است، که بعد از رفتن گل محمدی گزینه ای برای هدایت این تیم ندارید؟ به نظرم الان پرسپولیس نباید دنبال مربی باشد و باشگاه بزرگ پرسپولیس یک فرد با افکار بزرگ می خواهد و درویش به عنوان مدیر باید بازی خوانی اش خوب باشد.
باقری ها گفت: گل محمدی ۳ ماه پیش به باشگاه پرسپولیس گفته بود که می خواهد برود اما مدیران پرسپولیس برای جایگزینی او کاری نکردند. آنها یک برگه مالیات برانکو را در دستشان گرفتند و به قطر رفتند و همه اینها بعد تبلیغاتی داشته است. آقایان می گویند که ما مشکل مالیاتی برانکو را حل کردیم، این در حالی است که وظیفه شان بوده است که مالیات این مربی را درست کنند. درویش با برگه مالیاتی برانکو می خواهد هوادار را گول بزند. آقای درویش! وجدانت را قاضی کن که همه تیم ها دارند بازیکن می گیرند اما پرسپولیس روی هوا قرار دارد و سرمربی ندارد. مربی گلرها هم رفت و سید جلال حسینی هم قصد کناره گیری دارد و کریم باقری هم به این صورت از سرخپوشان می رود.
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: به نظرم اتفاقات رخ داده در پرسپولیس از بی سوادی مدیران ما است. سواد فقط این نیست که یک فرد در دانشگاه درس بخواند. حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس یک معلم بود و خودش هم می گفت. نوع ادبیاتش با بازیکن و مربی خیلی خوب بود و می دانست چه زمانی یقه مربی و بازیکن را بگیرد. درویش که ادعای مدیریت در سایپا را دارد اما مدیریت بلد نیست. درویش می گوید که من پیش برانکو رفتم اما نیامد. خب برانکو یک مربی حرفه ای است و به تیم عمان که قرارداد با این تیم دارد پایبند است و معلوم است که نمی آید. به نظرم هر حرفی مدیران پرسپولیس زدند از خودشان زدند و از طرف برانکو نبوده است.
وی درباره اینکه الان بهترین گزینه برای پرسپولیس چه کسی است، گفت: به نظرم گل محمدی بهترین گزینه بود. گل محمدی ضعف های خود را دارد و همه مربیان تاپ جهان ضعف دارند و گواردیولا با منچستر سیتی ۶، ۷ بازی اخیر خود را نبرده است و آیا او مربی بدی است؟ گل محمدی داشت با پرسپولیس خوب نتیجه می گرفت و یک سال اخیر بود که به خاطر حواشی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. اینکه هوادار پرسپولیس با ین همه افتخارات به گل محمدی فحش بدهد برنامه ریزی شده است. اگر دروبش می توانست مدیریت کند، گل محمدی ساز جدایی نمی زد که بروم و این قضیه لوث شود. الان هم انگار تیم پرسپولیس تیم محلات است، درویش از این طرف به آن ور می رود تا سرمربی به خدمت بگیرد، در حالی که فوتبال این طور نیست.
باقری ها مربی خارجی اگر قرار است به پرسپولیس بیاید باید قرارداد بالای ۲ سال داشته باشد که بتواند اثر خود را بگذارد. به نظرم باشگاه پرسپولیس در توانش نیست مربی سطح بالا مثل برانکو را به خدمت بگیرد. معتقدم که در آخر یکی از مربیان داخلی را به عنوان سرمربی انتخاب می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=28031