• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد

  • کد خبر : 27742
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد
رئیس محیط کسب و کار گفت: از ابتدای خردادماه هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد و تمامی مجوزهای کاغذی باطل خواهند شد.

به گزارش پرونده نیوز، امیر سیاح رئیس محیط کسب وکار وزارت اقتصاد و دارایی در برنامه فرامتن با بیان اینکه طبق قانون از پایان اردیبهشت ماه تمامی مجوزهای کاغذی باطل می‌شود گفت: طبق قانون اگر دستگاهی به درگاه ملی مجوزها متصل نشده باشد و شناسه کد یکتا را دریافت نکند هیچ خدمتی از سوی بانک‌ها به فرد ارائه نمی شود و تمامی امکانات آب ، برق وگاز قطع می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح بسیاری از کسبه‌هایی که پیش از این زیرآبی می‌رفتند و یا تخلف می‌کردند دیگر امکان فعالیت ندارند و با درگاه ملی مجوزها به راحتی می توانند مجوز دریافت کرده وشناسه کد یکتا بگیرند.
سیاح اظهار کرد: ۴هزارو ۲۰۰ نوع شغل در درگاه ملی مجوزها ثبت شده است و هنوز سه نوع مجوز از جمله وکالت، فدارسیون ورزشی و سازمان روانشناسی هنوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده‌اند که به زودی این بخش‌ها هم متصل خواهند شد.

رئیس محیط بهبود کسب وکار وزارت اقتصاد و دارایی گفت: به هیچ عنوان اجازه فعالیت به دستگاه‌هایی که به این سامانه متصل نشده‌اند نخواهیم داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=27742