• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

آغاز ساخت ۵ هزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی

  • کد خبر : 26646
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
آغاز ساخت ۵ هزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۵ هزار و ۲۰۰ واحد ویلایی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی از امروز آغاز شد.

به گزارش پرونده نیوز، سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: امروز شاهد بهره برداری از ۳۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر ایوانکی هستیم.

به گفته وی شهر جدید ایوانکی ۵۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن داشته و تا به امروز درخواست ۱۳ هزار متقاضی مورد قبول واقع شده و کار اجرایی ۵ هزار و۲۰۰ واحد هم شروع شده است.

غفوری بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک برای این ۱۳ هزار واحد یک افتتاحیه بزرگ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در وزارت راه و شهرسازی افتخار داشتیم که ۲پویش در خصوص واگذاری اراضی به خانواده های دارای ۴ فرزند برگزار کنیم گفت : پویش اول قربان تا غدیر بوده و پویش بعد پیامبر رحمت است که در تداوم پویش و جشن خانواده مهدوی برگزار شد.

او گفت: در شهر ایوانکی در مرحله اول ۸۰۰ نفر پایش نهایی شدند که امروز برای ۵۰۰ واحد مسکونی، واگذاری اراضی صورت گرفت و پایش ۳۰۰ واحد باقی مانده هم در سال آینده صورت می گیرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: امروز حدود ۱۵۰۰هکتار فضای سبز را داخل شهر جدید داشتیم و طبق پیش بینی های صورت گرفته برای ۲۰۰ هزار نفر جمعیتی که وارد شهر ایوانکی می شوند باید حدود ۳۷۰.۰۰۰واحد فضای سبز و خدمات شهری درنظر گرفته شود .

او بیان کرد: ما تا پایان دولت سیزدهم ۱۰۰پارک را باید در شهرهای جدید کشور احداث کنیم که ۴۳پارک از این تعداد در حال انجام‌است از جمله شهرهایی که فضای سبز باید داخل آن ایجاد شود ایوانکی،شهر جدید امیرکبیر،شهر جدید علوی و شهر جدید تیس است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید خدمات زیربنایی و روبنایی را در دستور کار قرار دهیم.

غفوری گفت: برنامه های بسیار زیادی برای شهر جدید ایوانکی در دستور کار خود قرار داده ایم که به بهترین شکل ممکن پیش رود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=26646