• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6

معدوم سازی ۵ هزار کیلو مواد غذایی فاسد از مواکب اربعین

  • کد خبر : 9990
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
معدوم سازی ۵ هزار کیلو مواد غذایی فاسد از مواکب اربعین
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: در بازرسی تکنسین‌های اورژانس از موکب ها، ۵ هزار و ۴۳۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد شناسایی و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار پرونده نیوز، برنامه «پیگیری» شبکه خبر، امروز ساعت ۱۲:۱۳، میزبان مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور بود تا در خصوص «خدمات درمانی اورژانس به زائران اربعین» با ایشان گفتگو کنند، متن گفتگوی کامل بدین شرح است:

مجتبی خالدی گفت: ۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر از هموطنان به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند که ۵۲ هزار و ۸ نفر در محل درمان شدند و توانستند به سفرشان ادامه دهند.

سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه ۸۹۷ نفر بر اثر حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: یکی از مشکلات اصلی زائران در راهپیمایی اربعین امسال موضوع گرمازدگی است که ۱۳ هزار و ۳۷۷ نفر دچار گرمازدگی شده اند.

خالدی گفت: یک میلیون و ۷۷۴ هزار و ۲۸ مورد ارزیابی بهداشتی انجام شد و تکنسین‌های اورژانس یک هزار و ۶۱۴ مورد بازرسی از موکب‌ها و ۹ هزار و ۴۷۴ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا را داشته اند.

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: در بازرسی همکاران بهداشت از موکب ها، ۵ هزار و ۴۳۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد شناسایی و معدوم سازی شد.

خالدی با بیان اینکه ۵ فروند بالگرد در نقاط صفر مرزی مستقر هستند، گفت: در روز‌های گذشته محور‌های مواصلاتی پرحجم و پرترافیک بود، به همین علت انتقال مصدومان حوادث ترافیکی توسط بالگرد انجام می‌شد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=9990