• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
8

افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ دلار و یورو در بازار امروز

  • کد خبر : 906
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ دلار و یورو در بازار امروز

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده” به نقل از ایرنا- دلار و یورو در بازار امروز (یکشنبه) ارز شاهد رشد قیمت بود و هر دلار با قیمت ۲۲ هزار ۵۵۰ تومان در صرافی‌های بانکی به فروش رسید. نرخ خرید هر دلار در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز (شنبه) در صرافی‌های بانکی با […]

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده” به نقل از ایرنا- دلار و یورو در بازار امروز (یکشنبه) ارز شاهد رشد قیمت بود و هر دلار با قیمت ۲۲ هزار ۵۵۰ تومان در صرافی‌های بانکی به فروش رسید.

نرخ خرید هر دلار در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز (شنبه) در صرافی‌های بانکی با افزایشی ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش دلار نیز  ۲۲ هزار و ۵۵۰تومان به ثبت رسید.

نرخ خرید و فروش یورو نیز افزایشی مشابه با نرخ دلار داشت و در این صرافی ها خرید هر یورو به بهای ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان و فروش آن با قیمت ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان انجام شد.

در سامانه سنا اما قیمت یورو و دلار در بازار معاملاتی روز گذشته منفی ثبت شد و بهای فروش هر یورو ۲۴ هزار ۲۴۹ تومان بود. در این سامانه میانگین بهای فروش هر دلار نیز ۲۱ هزار و ۹۷۴ تومان اعلام شده است.

این روند در سامانه نیما اما معکوس بود و در روز معاملاتی گذشته هر حواله فروش یورو با قیمت ۲۰ هزار و ۵۷۴ تومان و هر حواله فروش دلار به نرخ ۱۷ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=906

برچسب ها