• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

پرسپولیس اولین گل را بزند، می تواند برنده باشد

  • کد خبر : 8747
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
پرسپولیس اولین گل را بزند، می تواند برنده باشد
پیشکسوت پرسپولیس ،گفت: اگر پرسپولیس می خواهد در مقابل پیکان برنده زمین باشد، باید اول  گل مسابقه  را زود بزند تا برنده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس ،گفت: اگر پرسپولیس می خواهد در مقابل پیکان برنده زمین باشد، باید اول  گل مسابقه  را زود بزند تا برنده باشد.

سعید عزیزیان در گفتگو با پرونده نیوز، درخصوص دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار کرد: پیکان تیم جوانی است ، بازیکنان پیکان از نفت مسجدسلیمان آمده‌اند و شاگردان قدیمی مجید حسینی هستند، مسابقه سختی در پیش داریم و اگر پرسپولیس میخواهد برنده این دیدار باشد، اولین گل را زودتر بزند که بازی گره نخورد، چون امکان دارد، با دوندگی که تیم جوان پیکان دارد، ممکن است پرسپولیس از لحاظ بدنی کم  بیاورد. اگر تیم پرسپولیس گل اول را بزند، تیم پیکان رو به جلو بازی می کند و دست پرسپولیس برای گلها بیشتر باز می شود؛  مثل تیم استقلال که گل های بعدی را توانست با همین رویه به ثمر برساند.

وی در خصوص داوری مسابقه پرسپولیس و هوادار در هفته یگ برتر، عنوان کرد: مسابقه بین پرسپولیس و هوادار تمام شده، اشتباه‌های داوری زیاد بود، اما باعث نمی شود که نتیجه تغییر کند، نباید تغییر کند، چون ممکن است ، این رویه اشتباه باب شود، فردا روزی هر کسی می‌تواند مدعی شود، دستش به توب  خورده است و بخواهد نتیجه تیم ها را تغییر دهد

عزیزیان در خصوص ادعای بازیکن هوادار ، برای گل زدن با دستش، عنوان کرد: بالاخره بازیکنان خودشان می دانند که چه کار کردند، وقتی می گوید با دست گل را به ثمر رسانده است؛  این کار را کرده است، در تصویر تلویزیون هم مشخص بود که دست بازیکن به توپ خورده  است، لک دستش پایین بود و دست حریف رو به توپ بود و با آن برخورد کرد و داخل دروازه رفت. باید افتخار کنیم که همچنین بازیکنی داریم که می‌تواند با صداقت بگوید، توپ را با دست زده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و هوادار در هفته نهم لیگ برتر، اظهار کرد: هوادار تیمی است که از لیگ یک آمده، هنوز جای خود را پیدا نکرده است. پرسپولیس بسیار بد بازی کرد، هوادار با جنگندگی آمده بود که در برابر پرسپولیس  بایستد. گلی که پرسپولیس دریافت کرد، باعث شد، یک گام عقب تر برود، دفاع و دروازه بان نتوانستند توپ را دفع کنند، پرسپولیس بعد از دریافت گل به هم ریخت ، حملاتی را به سمت دروازه تیم هوادار انجام دادند که بسیاری از آنها به ثمر نرسید.

عزیزیان در خصوص بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: پرسپولیس باید نیمه فصل دوم بازیکنان بگیرد ، چون تمام کننده ندارد، تیم پرسپولیس سرزن میخواهد، چنانچه  عقب بیفتد، با سرزنی بتوانند گره بازی را باز کند، مثل وقتی که مرفاوی در استقلال و کریمی در پرسپولیس بودند. تیم هایی که در برابر استقلال و پرسپولیس بازی می کنند، بسته بازی می کنند ، پرسپولیس مهاجم قد بلند باید داشته باشد،  حتماً باید یک بازیکن خوب اضافه کند. تمام تیم های باشگاهی و حتی ملی یک پلی میکر (بازیساز) ، هافبک طراح می‌خواهد که بتوانند بازی را در بیاورند یکی مانند: نویدکیا در تیم سپاهان یا کریمی در تیم پرسپولیس و جباری در استقلال که به خوبی  می توانستند این کار را  انجام دهند. پاس‌های صد در صدی ارسال کنند. ما در حال حاضر بازیکن های خوبی داریم ولی هافبک طراح و بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره مدیریت پرسپولیس، خاطرنشان کرد: مربی پرسپولیس باید مشخص باشد و چارت هیئت مدیره هم باید مشخص شود. ما زمان را از دست دادیم گل محمدی و مربیان کارشان را انجام می دهند؛ اما تیم پرسپولیس مشکلات زیادی   از جمله پنجره بسته و غیره دارد. ثبات مدیریتی نداریم. مدیریت یک ساله به درد نمیخورد، مدیرعاملان باید حداقل ۴ یا ۵ سال در راس تیم ها باشند تا بتوانند کار مفیدی در باشگاه انجام دهند.  هر چه زودتر باید مدیریت مشخص شود و مشکلات تیم و بازیکنان و مربیان حل شود.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=8747