• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4

مشخص نبودن مدیریت در پرسپولیس تمرکز این تیم را گرفته است

  • کد خبر : 8744
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
مشخص نبودن مدیریت در پرسپولیس تمرکز این تیم را گرفته است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: مدیریت تیم پرسپولیس باید زودتر مشخص شود، به این دلیل است که تیم پرسپوایس تمرکز سال‌های قبل را ندارد و سردرگم شده است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مدیریت تیم پرسپولیس باید زودتر مشخص شود، به این دلیل است که تیم پرسپوایس تمرکز سال‌های قبل را ندارد و سردرگم شده است.

جواد منافی در گفتگو با پرونده نیوز، در خصوص مدیریت تیم پرسپولیس گفت: من و پیشکسوتان هر چقدر فکر می کنیم  برایمان جالب است که حتی با وجود اعتراض هنوز مدیریت در پرسپولیس مشخص نشده و تیمی که پنج سال قهرمان شده ، هنوز معلوم نیست که مدیریت آن به عهده چه کسی است، این مسئله باعث شده پرسپولیس تمرکز سال های قبل را نداشته باشد و سردرگم باشد. استقلال یک ماه پیش تکلیفش مشخص شد، اما برای پرسپولیس امروز و فردا می کنند، دلیل آن را نیز نمی گویند.

وی افزود: سجادی وزیر ورزش خودش ورزشی است، نمی دانم، چرا ۴۰ میلیون هوادار و پیشکسوت را معطل گذاشته است؟ زودتر باید مشخص شود و به بازیکنان انگیزه داده شود. بین تیم پرسپولیس و استقلال  تبعیضی  دیده شده است استقلال مدیرتش یک ماه است که مشخص شده است و به آرامش رسیده اند؛ اما مدیریت پرسپولیس معلوم نیست، چه زمانی مشخص شود؛ ۴۰ میلیون هوادار، کادر فنی و پیشکسوت نگران این تیم هستند، امیدوارم با انتخاب  مدیریت و برد مقابل نفت آبادان آرامش به تیم برگردد.

منافی درباره دیدار پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر مقابل نفت آبادان اظهار کرد: پرسپولیس با یک برد، می تواند شرایط را بهتر کند و مثل سالهای قبل، در کورس قهرمانی قرار بگیرد؛ فعلاً نتوانسته‌اند خوب عمل کنند و مثل سال های قبل شروع خوبی داشته باشند این امید می‌رود که با یک برد به کورس بر قهرمانی برگردیم، هنوز دیر نیست و بازی های زیادی نگذشته است. تیم نفت، باختهای زیادی داشته است؛ اما با وجود منصوریان که یک بازی را هم برده  است، به ورزشگاه آزادی می آید تا بازی بهتری به نمایش بگذارد. بعد از مدت‌ها پرسپولیس در حضور تماشاگران قرار می گیرد و هواداران می‌توانند تیم را تشخیص تشویق کنند.  تماشاگران انگیزه‌ی زیادی برای بهتر شدن کیفیت بازی می‌دهند و این نوید را به تیم پرسپولیس می دهد که شرایط بهتر شود، پرسپولیس محکوم به برد است و نباید امتیاز از دست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر گفت : پرسپولیس مشکل هافبک پلی میکر( بازیساز ) دارد الان شرایط آرمانی نیست و نتوانست انتظارات را برطرف کند. پرسپولیس در خط حمله ، تعداد نفراتی که به تیم اضافه می‌شوند، کم است، باید با دو مهاجم بازی کند. شرایط خوبی نبود حتی اگر میباختیم هم ممکن بود، این اتفاق بیفتد، نسبت به بازی قبل کمی بهتر شدیم؛ اما بازیکنان باید بیشتر تلاش  کنند.

منافی در پایان درخصوص تاثیر حضور کریم باقری و بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم، حضور کریم باقری در تیم ملی تاثیری در تیم پرسپولیس گذاشته باشد  کریم باقری با هماهنگی کادر فنی به تیم ملی اضافه شده است که همه او را دوست دارند و به او احترام می گذارند. از بازیکنان پرسپولیس هم امیری که در تیم  ملی فیکس بازی می‌کند، از نظر جسمی خسته است و ترابی و سرلک از نظر روحی روانی به هم ریخته هستند که نتوانستند برای تیم ملی بازی کند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=8744