• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
پرسپولیس از نظر فنی ضعف دارد

سالهاست تکلیف مدیریت پرسپولیس مشخص نیست

  • کد خبر : 8742
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
سالهاست تکلیف مدیریت پرسپولیس مشخص نیست
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر فنی ضعف دارد. برانکو ، کالدرون و گل محمدی چند فصل قبل، با وجود ضعف مدیریت، از نظر فنی تیم را هدایت می‌کردند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر فنی ضعف دارد. برانکو ، کالدرون و گل محمدی چند فصل قبل، با وجود ضعف مدیریت، از نظر فنی تیم را هدایت می‌کردند.

محمود کلهر در گفتگو با پرونده نیوز، در خصوص تیم پرسپولیس گفت: برانکو، کالدرون و گل محمدی زمانی که به فینال جام قهرمانان باشگاه های آسیا رفتند، باز هم مدیریت مشخص نبود و شاهکار تیم فنی بود که تیم را هم مدیریت می کردند و به موفقیت دست یافتند. پرسپولیس از نظر فنی مشکل دارد و به ضعف فنی دچار شده است، مشکل حادی نیست، می‌تواند آن را برطرف کند و با نتایج خوب به لیگ برتر  برگردد و از بحران خارج شود.

وی در خصوص مدیریت تیم پرسپولیس اظهار کرد: سالهاست  پرسپولیس، با نبود مدیریت خوب دست و پنجه نرم می‌کند، کادرهای فنی که آمده‌اند، مجرب و حرفه ای بودن که توانستند، ضعف مدیریت را برطرف کنند. هواداران هم به این موضوع پی بردند که پرسپولیس در مدیریت مشکل دارد و سالهاست گریبانگیر تیم پرطرفدار شده است. در تیم پرسپولیس پیشکسوت های بزرگ تحصیلکرده ای وجود دارد که می توانند تاثیر گذار باشند و مشکل ها را حل کنند. در پرسپولیس کار اساسی انجام نشده است و کارهای زیرساختی شکل نگرفته است.

کلهر ادامه داد: باید چارت با ثبات و با برنامه منظمی باشد که بتوانند تیم را مدیریت کنند و نتایج خوبی بگیرند. مردم نیز از آنها حمایت خواهند کرد. مهمتر مطلبی که وجود دارد، باید ثبات داشته باشند و کارهای زیربنایی انجام دهند، تا تیم پرسپولیس در قهرمانی ثابت قدم بماند. مجوز حرفه ای پرسپولیس هم به خاطر همین موضوع است که به مشکل خورده است، تیم های بزرگ درجه دوم آسیا هم باشگاه داری و نظام باشگاه داری دارند؛ اما تیم های ما ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر؛ گفت: پرسپولیس سالهای گذشته ، از نظر دفاعی مشکلی نداشته است ؛ اما اکنون ناهماهنگ به‌نظر می‌رسد و نیاز به تمرین بیشتری دارند. مرکز زمین بازیکنان پرسپولیس نتوانستند، ارتباط خوب با دفاع و حمله ایجاد کنند. و با عبور کردن از دفاع حریف به گل برسند، ما شاهد این بودیم که در بازی ناهماهنگ هستند ولی رفته رفته بهتر عمل می‌کنند. یکی از مشکلات پرسپولیس هافبک مرکزی است که نتوانسته است، موقعیتی خوبی ایجاد کند. مهاجمان به خوبی تغذیه نمی‌شوند. پرسپولیس اگر بخواهد به قهرمانی برگردد باید این ضعف ها را برطرف کند.

کلهر، در خصوص بازیکنانی که از تاجیکستان به پرسپولیس اضافه می شوند، بیان کرد:  بازیکنانی که از استقلال تاجیکستان به پرسپولیس آمدند، در تیم خودشان خوب بودند، باید ببینیم با شرایطی که دارند، می‌توانند مثل تیم خودشان در تیم پرسپولیس هم بازی کند، یا نه! مثل عماد رضا که تاثیرگذار بود یا بشار رسن، باید بازی کنند و ببینیم در پرسپولیس هم می‌توانند موفق باشند. پرسپولیس در دو تا سه پست نیاز به بازیکن دارد و باید این ضعف را برطرف کند.

پیشکسوت پرسپولیس، در خصوص اینکه چرا باشگاه های ایرانی به دنبال بازیکنان درجه ۳ اروپا، آمریکایی جنوبی یا تیم‌های بی کیفیت آسیایی می رود، گفت: یکی از مشکل های  اساسی ما در فوتبال این است که تیم های ما آکادمی که خوبی ندارند، و نمی تواند بازیکن سازی کند، تیم های ما در این موضوع دچار ضعف هستند، به همین دلیل هم به بازیکنان خارجی و بی کیفیت روی می‌آوریم که حتی بعضی از بازیکنان شناخته شده هم نیستند، باید بازیکن پروری کنیم؛ اگر قرار شود، بازیکن بیاوریم، باید بازیکنان سطح بالا بیاوریم که انگیزه به بازیکن های داخلی  بدهد و بازی های خوبی به نمایش بگذارد.

کلهر،  در پایان درباره  دیدار پرسپولیس  با نفت آبادان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: نفت آبادان روزهای خوبی را سپری نکرده است، اما بعد از منصوریان کمی بهتر شده است، تیم بسیار خطرناکی است ، آنها هم در دفاع مشکل دارند و می توانیم بازی خوبی تماشا کنیم.‌ ورود تماشاگران هم می توانند به بازی جلوه خوبی دهد پرسپولیس باید نقاط ضعف را برطرف کنند و نتیجه خوبی بگیرد تا انتقادات برطرف شود.

پروانه محمدی

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=8742