• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

متقاضیان استخدام در بانک ایران زمین تا ۲۵ آذرماه فرصت دارند

  • کد خبر : 7706
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۳
متقاضیان استخدام در بانک ایران زمین تا ۲۵ آذرماه فرصت دارند
بانک ایران زمین با هدف تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور طرح و برنامه در واحدهای ستادی ادارات مرکزی نیرو استخدام می کند.

بانک ایران زمین با هدف تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور طرح و برنامه در واحدهای ستادی ادارات مرکزی نیرو استخدام می کند.

استخدام برای رده های کارشناسی حوزه کارت و شبکه پرداخت و کنترل و مدیریت پروژه براساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی بانک ایران زمین و از بین متقاضیان واجد شرایط پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران، تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور، نداشتن سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان و داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم از جمله شرایط عمومی این استخدام است.

بر این اساس، به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در عین حال، برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانایی انجام کار الزامی است.

این گزارش حاکی است، تندرستی و توانایی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تایید پزشک معتمد)، نداشتن منع استخدامی به موجب آرای مراجع قضایی ذیصلاح و داشتن حداقل معدل کل ۱۵ تمام در مقطع کارشناسی ۱۳ تمام و کارشناسی ارشد از دیگر شرایط عمومی این استخدام عنوان شده است.

بر اساس اعلام بانک ایران زمین، تمامی داوطلبان پذیرفته شده هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی( یا گواهینامه موقت معتبر) هستند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.

متقاضیان استخدام در دوره جدید بانک ایران زمین باید بومی و ساکن استان تهران باشند به عبارت دیگر محل تولد وی باید یکی از شهرهای استان تهران باشد یا حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان تهران ساکن بوده باشد ( با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری داوطلب استخدامی) یا حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمائی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی در یکی از شهرهای استان تهران طی کرده باشد.

طبق دستورالعمل اعلام شده، استخدام در بانک ایران زمین مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک است و ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچ گونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نخواهد کرد.

در همین حال، چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال به کار وی جلوگیری و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.

مسوولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی نیز با متقاضی خواهد بود.

ثبت نام برای استخدام در بانک ایران زمین از روز ۱۵ آذرماه شروع شده و تا پایان روز پنج شنه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

علاقمندان برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارند که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانند مراحل ثبت نام را شروع کنند. در پایان ثبت نام به هریک از متقاضیان یک کد رهگیری داده می شود که باید کد مربوطه را یادداشت کنند و نزد خود نگه دارید.

پست الکترونیک منحصر به فرد است و با هر آدرس پست الکترونیک فقط یک بار امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک نیز محدودیت دارد و چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.

متقاضیان باید دقت کنند ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ,bulk mail, spam) پست الکترونیک آنان ارسال شده باشد.

فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)؛ فایل اسکن شده کارت ملی، فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات، فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)، فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )، فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی و فایل رزومه ، مدارک مورد نیاز برای بارگذاری اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif و رزومه pdf ذخیره شده باشد.

مراحل ثبت نام نیز شامل دریافت کد ملی و ایمیل معتبر، ثبت اطلاعات شناسنامه ای،تماسی و دریافت فایل های ضمیمه، ثبت اطلاعات تحصیلی، ثبت اطلاعات دوره های آموزشی، ثبت اطلاعات زبان خارجه، ثبت اطلاعات سوابق کاری و پایان ثبت نام و دریافت کد رهگیری خواهد بود.

متقاضیان برای اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی این استخدام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی https://tools.izbank.ir/EmploymentLaw.aspx مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=7706