• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

افتتاح باجه‌های بانک دی در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه

  • کد خبر : 7543
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
افتتاح باجه‌های بانک دی در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه
٢ باجه جدید بانک دی در ساختمان‌های بنیاد شهید شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه افتتاح شدند.

٢ باجه جدید بانک دی در ساختمان‌های بنیاد شهید شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه افتتاح شدند.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، در مراسم جداگانه‌ای با حضور مقامات محلی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و معاونین و مدیران ارشد بانک دی ٢ باجه این بانک در محل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه برای ارائه کلیه خدمات بانکی به مردم و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان فعالیت خود را آغاز کردند.
در این مراسم، سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از طرح بانک دی برای افتتاح باجه‌های بانکی در ساختمان‌های بنیاد شهید در سراسر کشور گفت: این امر در راستای گسترش فرهنگ تکریم به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نشان از درایت مدیران بانک دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بازگشایی و راه‌اندازی شعب بانک دی در شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند باشیم.
در این مراسم همت‌اله حسین‌زاده، معاون بانکی و بازاریابی و عضو هیئت عامل بانک دی نیز در سخنانی گفت: کاستن از مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گسترش چتر خدمات بانک دی برای این عزیزان هدف و وظیفه اصلی مجموعه دی است و امیدواریم با راه اندازی این باجه‌ها در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه دشواری سفر این عزیزان به نزدیک‌ترین شعب بانک را برای انجام امور بانکی برطرف کرده باشیم.
وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان این شهرستان‌ها و ارائه خدمات با کیفیت همکاران بانک دی به عموم مشتریان، در کوتاه‌ترین زمان شاهد راه‌اندازی شعب مجهز بانک دی در این مناطق باشیم.
در مراسم افتتاح باجه‌های بانک دی در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، فرماندار و امام‌جمعه فیروزکوه، روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها و جمعی از مقامات اداری و لشگری به همراه تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
طرح راه‌اندازی باجه‌های بانک دی در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برای ارائه کلیه خدمات بانکی به مردم و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از ابتدای سال جاری آغاز و تاکنون ١٧٠ باجه در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=7543