• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تسهیلات صنعت برق به شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 7528
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
تسهیلات صنعت برق به شرکت‌های دانش‌بنیان
شرکت توانیر با دعوت از همه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی برای ارائه طرح‌های خطرپذیر، نسبت به حمایت از آنان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرتصویری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بر اساس بند “ز” تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، وزارت نیرو مکلف است بخشی از منابع حاصل از افزایش بهای برق برخی از صنایع بزرگ را تا سقف ۱۳ هزار میلیارد ریال صرف اعطای تسهیلات خطرپذیر به شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق و شرکت‌های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی نماید.
با توجه به این تکلیف قانونی، دبیرخانه کارگروه راهبری مصارف بند “ز” تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ که با دستور مدیرعامل شرکت توانیر در پژوهشگاه نیرو آغاز به‌کار کرده، از شرکت‌های فعال در زمینه بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی الکتریکی و شرکت‌های دانش‌بنیان در کلیه زمینه‌های مرتبط صنعت برق دعوت به همکاری کرده و برای حمایت از آنان اعلام آمادگی کرده است.
این گزارش می‌افزاید: این شرکت‌ها می‌توانند جهت اخذ تسهیلات، طرح‌ها و پروژه‌های خود را از طریق لینک‌های اعلام شده در آدرس www.nri.ac.ir به دبیرخانه ارائه نمایند.
شرکت‌های علاقه‌مند تا ۷ آذر ماه فرصت دارند نخستین سری طرح‌ها و پروژه‌های خود را برای اخذ تسهیلات از منابع شرکت توانیر در سامانه مذکور بارگذاری نمایند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=7528