• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

پرچمداری نماد وزمین در بازار سرمایه

  • کد خبر : 7215
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
پرچمداری نماد وزمین در بازار سرمایه
کاهش زیان انباشته و بسترسازی جهت خلق سود در بانکهای دارای زیان مهمترین اتفاقی است که می توان امیدوار بود طی چند وقت آینده در بانکهای دارای زیان کشور اتفاق بیفتد. آنچه که روی کاغذ در حال رخ دادنست اگر با دانش مالی به آن نگاه نشود سؤالاتی را به ذهن متبادر می کند اما چنانچه مبنا بر تحلیل و ارزیابی شاخصه ها باشد می توان از آن تعبیر دیگری نمود.

 در بازار سرمایه در شرایطی که زیان انباشته این بانک مورد انتقاد برخی از فعالان حوزه بانک و بیمه است نشان میدهد که در بین بسیاری از نمادهای بانکی که برخی از آنها از نمادهای بزرگ بورسی به حساب می آیند نماد وزمین نه تنها عملکرد قابل دفاعی دارد بلکه در برخی موارد می توان این نماد را بهتر ارزیابی کرد.

در حال حاضر نماد وزمین در بین نمادهای هم گروه به لحاظ سودآوری ماهانه در جایگاه پنجم قرار دارد که این موضوع نشان دهنده حمایت خوب از این نماد در بازار سرمایه است. این اتفاق در شرایطی برای نماد وزمین می افتد که برخی از نمادهای بزرگ بانکی در بازار بورس از این جهت عقب تر از نماد وزمین هستند.

  زیان انباشته بانک ملی بیش از رقم بودجه ۱۲ استان کشور

اگرچه این نماد بانکی از لحاظ تأثیرگذاری در شاخص نیاز به تلاش بیشتری دارد اما در همین موضوع نیز شاهد هستیم که برخی از نمادهای بانکی بزرگ طی چند وقت اخیر با تأثیرگذاری منفی در شاخص نگران کننده ظاهر شدند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=7215