• امروز : دوشنبه - ۳ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - جماد ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 23 December - 2024
8

تأکید مدیرعامل بانک دی بر ارائه خدمات ممتاز بانکی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر

  • کد خبر : 7076
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
تأکید مدیرعامل بانک دی بر ارائه خدمات ممتاز بانکی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر
مدیرعامل بانک دی در بازدید از تعدادی از شعب تهران، بر ضرورت تکریم ویژه مشتریان جامعه هدف و توجه به کیفیت ارائه خدمات به ایشان تأکید کرد.

 به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها همچنین با مشتریان شعب به گفت‌وگوی صمیمی پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آن‌ها نظرخواهی کرد.

مدیرعامل بانک دی در گفت‌وگو با همکاران این شعب، ضمن تشکر از تلاش‌های‌ آن‌ها در جذب منابع جدید و کسب‌ موفقیت‌های عملکردی در بانک، گفت: بانک دی به دلیل آن‌که متعلق به خانواده‌های ایثارگران است، در انجام وظایف و تعهدات خود باید عملکرد ویژه‌ای داشته و در نظام بانکی در تکریم مشتریان نمونه باشد.
کریمی افزود: در افزایش نسبت مصارف به منابع شعب باید تلاش بیشتری صورت گیرد و شعب می‌بایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاست‌های اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
در بازدید از شعب اقدسیه، فرمانیه و ونک، همت‌اله حسین‌زاده سوادی، معاون بانکی و بازاریابی بانک دی نیز حضور داشت.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=7076