• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
یادگار مهندس سالور همچنان سودده است

سیمان دورود موفق به افزایش ۳۷۰ درصدی سود خالص شد

  • کد خبر : 6292
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
سیمان دورود موفق به افزایش ۳۷۰ درصدی سود خالص شد

شرکت سیمان دورود از شرکت های تابعه شستا و سیتا موفق شد در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷۰ درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد. به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، منصور نجفی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین […]

شرکت سیمان دورود از شرکت های تابعه شستا و سیتا موفق شد در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷۰ درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، منصور نجفی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: شرکت سیمان دورود یکی از کارخانه های قدیمی سیمان به شمار می رود که مهندس سالور بنیانگذار آن است. این شرکت به دلیل مشکلات قابل توجهی که داشت در دوران سختی به سر می برد اما خوشبختانه از دو سال پیش تا کنون زیرساخت قابل توجهی در سیمان دورود اصلاح شده و شرکت به سوددهی مناسبی دست یافته است.

وی با اشاره به این که سیمان دورود موفق شد به سود خالص ۳ میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری شده است، گفت: این رقم حاکی از رشد ۳۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان دورود با اشاره به اهمیت بحث های فنی در هلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: سیمان دورود با توجه به قدمتی که دارد نیاز به اصلاحات فنی داشت که خوشبختانه در حال انجام است.

نجفی با اشاره به این که قیمت دستوری در سال های پیش توان مالی شرکت ها را برای بازسازی و بهبود فرایند تولید بسیار کاهش داده بود، گفت: خوشبختانه با خروج از قیمت گذاری دستوری و عرضه در بورس کالا از اواخر خرداد سال جاری علاوه بر این که صاحبان سهام می توانند از حقوق واقعی خود بهره مند شوند، شرکت ها نیز می توانند برای ادامه مسیر تولید به تقویت ساختار مالی و فنی خود بپردازند.

 

 

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=6292