• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
0
پنج‌شنبه سوم خرداد؛

کاهش نرخ طلا در بازار

  • کد خبر : 29385
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
کاهش نرخ طلا در بازار
قیمت هر گرم طلا امروز (پنج‌شنبه سوم خرداد) در بازار طلای تهران به قیمت ۳ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته (سه‌شنبه اول خرداد) ۴۰ هزار تومان کاهش داشت.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (پنج‌شنبه سوم خرداد) بازار طلای تهران و تا لحظه تنظیم این خبر، نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (سه‌شنبه اول خرداد) با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (سه‌شنبه اول خرداد) ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در جریان معاملات امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر قیمت، ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت سکه یک گرمی نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (سه‌شنبه اول خرداد) هفت میلیون تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۶۹ دلار رسید که این نرخ نیز نسبت به روز کاری گذشته ۵۰ دلار کاهش قیمت داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با قیمت پایانی روز کاری گذشته (سه‌شنبه اول خرداد) با کاهش ۴۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۳۲۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با کاهش ۵۲ هزار تومانی ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان معامله شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=29385