• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
رئیس اتحادیه بارفروشان:

شب یلدا اجازه افزایش قیمت نمی دهیم

  • کد خبر : 28581
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
شب یلدا اجازه افزایش قیمت نمی دهیم
رئیس اتحادیه بارفروشان: همه چیز به فراوانی با قیمت مصوب اتحادیه موجود می‌باشد و ما اجازه نمی‌دهیم که قیمت‌ها بالا بروند.

مصطفی دارای نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان، در گفتگو با پرونده نیوز، در خصوص بازار میوه و تره بار اظهار کرد: سیب پرتقال و انار بسیار زیاد است. میوه‌هایی که برای شب یلدا مردم خریداری می‌کنند؛ مانند انار و هندوانه بسیار زیاد موجود است. اکنون برداشت هندوانه از چابهار و میناب شروع شده است. انار هم به وفور زیاد  از ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان بسته به نوع و کیفیت آن وجود دارد که دانه مشکی آن گرانتر از بقیه است.
وی ادامه داد: سیب سفید از ۲۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۳۵ هزار تومان، سیب قرمز هم ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است، بار فراوان است و مشکلی نداریم.
رئیس اتحادیه بارفروشان، در خصوص افزایش قیمت گوجه فرنگی عنوان کرد: فقط از بابت گوجه فرنگی آن هم به دلیل بارندگی، برای تهیه آن به مشکل برخورده‌ایم. در حال حاضر از بهبهان گوجه فرنگی می‌آید، اگر به خاطر داشته باشید در سال گذشته جه فرنگی در این زمان ۳ تا ۴ هزار تومان فروخته می‌شد که موجب ضرر کشاورزان شد، این عامل موجب شد، گوجه فرنگی امسال کمتر کشت شود، بوشهر که هنوز ارسالی نداشته است. اکنون گوجه فرنگی از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در میدان موجود است ما در سایر میوه‌ و صیفی جات، مانند خیار، کیوی، پرتقال و دیگر اقلام به فراوانی موجود است و کم و کسری از این بابت نداریم
وی در پایان در خصوص برنامه‌های اتحادیه بارفروشان، برای شب یلدا خاطرنشان کرد: امسال برای شب یلدا هم برنامه‌ریزی کردیم، انشاالله مردم با چالش روبرو نشوند، توزیع آن از ۱۵ آذر شروع می‌شود و تا آخر آذر ادامه دارد. همه چیز به فراوانی با قیمت مصوب اتحادیه موجود می‌باشد و ما اجازه نمی‌دهیم که قیمت‌ها بالا بروند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=28581