• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

بازار چوب رونق دارد

  • کد خبر : 28553
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
بازار چوب رونق دارد
بازار چوب در نیمه دوم سال بهترین زمان خود را طی می‌کند.

علی بابایی فعال بازار چوب با ۲۵ سال سابقه کار در گفتگو با پرونده نیوز، درباره این بازار می‌گوید: بازار چوب که در آن ام دی اف، نئوپان، چوب، ترمو و برای نمای ساختمون کمد و کابینت استفاده می‌شود. فعلاً بازار در فروش ترمه و چوب بیشتر رونق دارد، به نوعی ام دی اف کنار رفته است و چوب رونق پیدا کرده به خصوص چوب‌هایی که در نمای ساختمان سازی استفاده می‌شود و بیشتر مراجع‌های ما از ساختمان سازها هستند. در بازار جنس جدیدی به اسم ترمو آمده است که از فروردین بیشتر خریداری می‌شود.
این فعال بازار چوب در خصوص موادی که از خارج از کشور وارد می‌کنند عنوان کرد روکش‌های فناوری شده و روکش طبیعی ام دی اف را وارد می‌کنیم که با نوسانات ارز قیمت آن هم تغییر می‌کند و عرض تاثیر زیادی روی بازار ما می‌گذارد حتی اگر دلار دو سه هزار تومان الا و پایین برود نرخ ماه هم تغییر می‌کند
وی در خصوص قیمت حمل و نقل مواد چوب نیز گفت حمل و نقل سالی یک بار تغییر قیمت می‌دهد در واقع با باربری تعیین قیمت کرده و سالی یک بار آن را اعلام می‌کنند.
بابایی، در انتها در خصوص وضعیت بازار چوب خاطرنشان کرد: این بازار نیمه دوم سال معمولاً نسبت به ماه‌های دیگر بهترین فروش را دارد. بازار رونق داشته و به خوبی پیش رفته است اما به طور کلی بازار چوب ۶ ماه اول سال رونق چندانی ندارد کار و کاسبی بیشتر در شش ماه دوم سال اتفاق می‌افتد و فروش بیشتر است، فکر می کنم، مشتریان لوازم چوبی خریداری می‌کنند که خود را برای سال جدید آماده می‌کند، اکنون برحال بازار ما خوب است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=28553