• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
حلالی:

به تیم ملی خوش بین هستم

  • کد خبر : 28028
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
به تیم ملی خوش بین هستم
پیشکسوت فوتبال گفت: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و تیم کاملی داریم که به لحاظ تجربه هم خوب هستند و مدیریتی که قلعه نویی و دستیارانش انجام می دهند من خیلی به تیم ملی خوش بین هستم.

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با پرونده نیوز، درخصوص وضعیت تیم ملی فوتبال بیان کرد: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و تیم کاملی داریم که به لحاظ تجربه هم خوب هستند و مدیریتی که قلعه نویی و دستیارانش انجام می دهند من خیلی به تیم ملی خوش بین هستم. در مجموع شکل خوبی داریم. بعد از چند سال که تیم ملی در اختیار کی روش بود اکنون با آمدن قلعه نویی یک مقدار شرایط فرق کرده است. امیدوارم بهتر از این هم شود.
وی درخصوص اینکه در بازی با فلسطین گل خوردیم و نگرانی در ساختار دفاعی وجود دارد، گفت: در شروع مجدد یک گل خوردند و اشکالی ندارد و طبیعی است. ما نباید نگران این موضوع باشیم و باید نگران این باشیم که یکسری ضعف هایی که به وجود می آید این ضعف ها را حل کنیم به خصوص در زمانی که توپ را از دست می دهیم پشت توپ قرار گرفتن و در دفاع فشرده مشکلاتی داریم و سعی کنیم که برطرف کنیم. اینکه یک بازی یک گل بخوریم به نظرم ما ۵ گل بزنیم ۲ گل بخوریم اشکالی ندارد.
پیشکسوت فوتبال درخصوص اینکه مسابقات جام ملت های آسیا را چطور دیده است، گفت: به نظرم علاوه بر برد عراق برابر تیم ژاپن شگفتی های زیاد دیگری هم در ادامه بازی ها رقم می خورد و قطع به یقین می دانم که این اتفاق خواهد افتاد و شاید خیلی از تیم ها روی کاغذ ناشناخته باشند اما رفته رفته شکل بهتری خواهند گرفت.
وی درخصوص  اینکه احتمال همگروهی ژاپن با تیم ملی ایران وجود دارد، گفت: تیم ژاپن آن قدر که در بازی های دوستانه مقتدر عمل کرد در جام ملت های آسیا شکننده مشاهده کردم. امیدوارم که بازیکنان ما در فرم خود باشند و بتوانیم ژاپن را ببریم و با بردن ژاپن به هدف بزرگتری می رسیم که آن هم این است که یکی از رقبای خود را برای قهرمانی کنار می زنیم.
حلالی در خصوص  اینکه امیدواری وجود دارد که ما بعد از ۵۰ سال قهرمان جام ملت های آسیا شویم، گفت: احتمال قهرمانی زیاد است به شرطی که بازیکنان تمرکز خود را داشته باشند و با آرامش و تمرکز بالا به این هدف برسند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=28028