• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
رئیس پلیس راهور؛

اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از ۲۵ فرودین/ هوشمندسازی فرآیند جریمه متخلفان

  • کد خبر : 27279
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از ۲۵ فرودین/ هوشمندسازی فرآیند جریمه متخلفان
رئیس پلیس راهور فراجا از آغاز اعمال افزایش مبالغ جرائم رانندگی از ۲۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: حضور فیزیکی ماموران پلیس برای اعمال جریمه از دستور کار خارج شد و تمامی مراحل به صورت هوشمند انجام می‌شود.

به گزارش پرونده نیوز، سردارسیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بنابر تصویب طرح افزایش مبالغ جرائم رانندگی و تخلفات حادثه ساز از سوی هیات دولت در چند روز گذشته و بنا بر شرایط موجود و آمادگی ۱۰۰ درصدی زیرساخت های این طرح از سوی پلیس و تمام سازمان‌های مرتبط در این خصوص از ۲۵ فروردین ماه شاهد اعمال این تغییرات در سطح کشور خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه با تاکید مجدد بر نگاه بازدارندگی این افزایش جرائم رانندگی افزود: نگاه پلیس و تمام سازمان ها نگاهی بازدارنده در خصوص تخلفات حادثه ساز است و به هیچ وجه منفعت مالی آن مد نظر ما نبوده است به همین دلیل هرکدام از تخلفات بر اساس متغیر ها میزان حاثه ساز بودنشان ارقامشان تغییر کرده است تا از این روش بتوانیم در مقابل افراد متخلف ایستاده و از جان و مال شهروندان قانونمدار حفاظت کنیم.

سردار حسینی در خصوص نحوه انتشار جدول نرخ جرائم رانندگی گفت: این جدول ابتدا در تاریخ ۲۵ فروردین در یک روزنامه رسمی چاپ و سپس از سوی رسانه‌های سمعی و بصری به اطلاع مردم خواهد رسید.

تمامی مراحل اعمال جریمه به صورت هوشمند انجام می‌شود

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به جمع آوری تمام تجهیزات فیزیکی اعمال جریمه و خروج آنها از دستور کار پلیس راهور افزود: تمامی مراحل اعمال جریمه در سال جدید به صورت هوشمند انجام شده و بر اساس این موضوع اگر فردی نسبت به اعمال جریمه خود اعتراض داشته باشد می‌تواند در سایت پلیس راهور ۱۲۰ یا با حضور در دفاتر پلیس+۱۰ ثبت شکایتش را ثبت تا در خصوص آن رسیدگی های لازم صورت بگیرد.

جان باختن ۶۱۷ هموطن در تصادفات نوروزی

سردار حسینی از جان باختن ۶۱۷ نفر از هموطنان در ایام نوروز در ۱۴ روز گذشته خبر داد و افزود: علل اصلی بیشتر تصادفات خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است؛ لذا از تمام هموطنان درخواست می کنیم قبل از شروع سفر استراحت کافی داشته و در زمان طول مسیر راه هر چند دقیقه یک بار توقف کرده استراحت کنند سپس به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=27279