• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

توقیف ۲۵۰۰۰ خودروی متخلف/ جانباختن روزی ۴۲ نفر در تصادفات

  • کد خبر : 27179
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
توقیف ۲۵۰۰۰ خودروی متخلف/ جانباختن روزی ۴۲ نفر در تصادفات
فرمانده کل انتظامی گفت: ۲۵ هزار خودرو که رانندگان آنها به قوانین رانندگی احترام نگذاشته و تخلفات پی در پی انجام داده بودند را به ناچار توقیف و روانه پارکینگ کردیم تا در واقع جان این رانندگان و دیگر مسافران را حفظ کنیم.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی که برای بازدید از وضعیت ترافیکی جاده چالوس به این محور مراجعه کرده بود، اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تا به امروز (از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین) ۲۵۸ میلیون تردد انجام شده است، یعنی میانگین ۲۲ میلیون تردد در جاده‌ها انجام شده است.

وی افزود: متاسفانه در برخی از جاده‌هایی که هشدار هواشناسی صادر شده بود و نباید تردد انجام میشد شاهد ترددهای بسیار زیادی هستیم, اکنون در محور چالوس در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال تردد سنگین است و برای خارج کردن بار ترافیکی مجبور شدیم تا از جنوب به شمال این محور را یکطرفه کنیم.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: در طول مدت سفرهای نوروزی متاسفانه ۴۶۹ نفر از هموطنان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند و ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم مصدوم شده‌اند.

سردار رادان ضمن درخواست از مردم برای مدیریت سفر بر اساس هشدارهای هواشناسی گفت: باید بگویم میانگین روزی ۴۲ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار خودرو که رانندگان آنها به قوانین رانندگی احترام نگذاشته و تخلفات پی در پی انجام داده بودند را به ناچار توقیف و روانه پارکینگ کردیم تا در واقع جان این رانندگان و دیگر مسافران را حفظ کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=27179