• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

معرفی ۴۷۱۰ مسکن مهر خالی از سکنه پردیس به سازمان امور مالیاتی

  • کد خبر : 26914
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
معرفی ۴۷۱۰ مسکن مهر خالی از سکنه پردیس به سازمان امور مالیاتی
معرفی 4710 مسکن مهر خالی از سکنه پردیس به سازمان امور مالیاتی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از معرفی ۴۷۱۰ واحد مسکن مهر خالی این شهر به سازمان امور مالیاتی خبر داد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در مراسم بهره‌برداری از ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر، اظهار کرد: سعی می کنیم واحد‌های مسکن مهر را تکمیل شده به بهره‌برداری برسانیم. برای امروز ۳۰ بلوک به دلیل نداشتن برخی امکانات از برنامه افتتاح حذف شد.برخی کارها برخلاف قول‌های داده شده است، چراکه گیرهای پنهان نمایان می شود.

وی افزود: عده ای فکر می کردند پروژه‌ها با رفتن پیمانکاران قبلی کارها می خوابد، اما اینگونه نشد و پیمانکاران جدید پای کار آمدند و به صورت شبانه روزی برای تکمیل و تحویل واحد‌های مسکن مهر فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فسخ قرارداد ۲۵ پیمانکار بدعهد مسکن مهر، تصریح کرد: اگر بتوانیم حاشیه‌های ساخت را جمع کنیم، می توانیم زودتر از موعد مقرر خانه های مسکن مهر را تحویل دهیم.

وی با اشاره به تاکید وزیر را و شهرسازی در خصوص خانه‌های خالی، اضافه کرد: در این راستا ۴۷۱۰ واحد مسکن مهر به سازمان امور مالیاتی برای دریافت مالیات خانه‌های خالی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=26914