• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

خلف وعده مدیران خودرو به مشتریان

  • کد خبر : 26842
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
خلف وعده مدیران خودرو به مشتریان
شرکت مدیران خودرو که وعده ۴۵ روزه به مشتریان برای تحویل خودروهای مونتاژی داده بود، اکنون بعد از سه ماه معطلی و سرگردانی خریداران، وعده تحویل خودرو در تابستان سال آینده را می‌دهد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایرنا، تأخیر در تحویل خودروها به یک رویه برای خودروسازان تبدیل شده، اما هیچ نهادی هنوز نتوانسته خودروسازان را بابت این تخلفات، پاسخگو کند؛ از سوی دیگر با مشتریانی مواجهیم که مدت زمان طولانی، سرمایه‌های خود را به حساب خودروسازان واریز کرده و می‌کنند، اما در مقابل با بدقولی خودروسازان روبرو می‌شوند.

در همین زمینه، مشتریان مدیران خودرو با گلایه از خلف وعده این شرکت می‌گویند خودروساز مونتاژکار هنگام ثبت‌نام، قبل از به جریان افتادن پرونده و دریافت مدارک اقدام به دریافت ۶۰ درصد قیمت خودرو از متقاضیان کرده و پس از آن تا تأیید پرونده، روند تکمیل مدارک را به صورت عمدی طولانی می‌کند.

این مشتریان مدعی هستند که دی‌ماه امسال اقدام به ثبت نام خودروی فونیکس FX کرده‌اند. هنگام ثبت نام و بر اساس قرارداد بین خریدار و شرکت مدیران خودرو قرار بود که خودروی مذکور ۴۵ روزه تحویل شود، اما اکنون بعد از سه ماه از ثبت نام، این شرکت اعلام کرده است که در تیرماه سال آینده خودرو را تحویل خواهد داد.

این خودروساز، در زمان ثبت نام یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پول خرید خودرو را دریافت کرده است؛ ولی به هیچ وجه حاضر به پاسخگویی به متقاضیان جهت تحویل در موعد مقرر نیست. نکته جالب‌تر آن که مدیران خودرو اعلام کرده خودروهایی که تابستان سال آینده با تأخیر چندماهه به مشتریان تحویل می‌دهد را با مدل سال ۱۴۰۲ تحویل خواهد داد که این امر منجر به افت قیمت خودرو برای مشتریان می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=26842