• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

گزارش روزانه بورس ۱۶ اسفند/ هفته ی پرنوسان بورس به پایان رسید

  • کد خبر : 26575
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
گزارش روزانه بورس ۱۶ اسفند/ هفته ی پرنوسان بورس به پایان رسید
بازار سرمایه آخرین روز هفته را با نزول ۶ هزار واحدی به پایان رساند اما در مجموع عملکرد مثبتی را در هفته ی جاری از خود ثبت کرد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را تقریبا در محدوده ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه ها افزوده شد و در نهایت با نزول به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶ هزار و ۵۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۱۲۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۳۸ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «میدکو» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شپنا»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «بیوتیک» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۳۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۶۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۷۵ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=26575