• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

فردا مدارسی که شعبه اخذ رای بوده‌اند با تایید استاندار تعطیل خواهند بود

  • کد خبر : 26380
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
فردا مدارسی که شعبه اخذ رای بوده‌اند با تایید استاندار تعطیل خواهند بود
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر کار شمارش آرا در مدارس به طول بیانجامد با تایید استاندار، تعطیلی این مدارس از طریق استان تهران به اطلاع شهروندان می‌رسد.

به گزارش پرونده نیوز، علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی در روز شنبه ۱۲ اسفند اظهار کرد: همچنان تصمیم بر دایر بودن تمام مدارس کشور در روز شنبه است با این حال اگر نیاز به تعطیلی برخی مدارس باشد با تایید استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان مربوطه درباره وضعیت تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری می‌شود.

وی درباره تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی در استان تهران گفت: اگر کار شمارش آرا در مدارس به طول بیانجامد با تایید استاندار، تعطیلی مدارس از طریق استان تهران به اطلاع شهروندان می‌رسد و هنوز تصمیم‌گیری قطعی در این‌باره نشده است.

به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تا پایان امشب وضعیت تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی به اطلاع شهروندان می‌رسد‌.

به گزارش تسنیم، ‌استاندار تهران اعلام کرده: تا الان شاهد رشد و مشارکت خوبی هستیم و هرچه به سمت پایان رای‌گیری می‌رویم، روند مشارکت بیشتر می‌شود اما منتظر آخرین وضعیت‌ها هستیم.

معلمینی که در فرآیند رای‌گیری به‌عنوان عوامل اجرایی کمک‌کار بودند در شمارش آرا هم خواهند بود همچنین برخی مدارس در کنار مساجد به‌عنوان شعب اخذ رای‌ استفاده شدند، به همین دلیل در حال تعامل با آموزش و پروش برای تعطیلی مدارسی هستیم که به‌عنوان شعبه اخذ رای استفاده شده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=26380