• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

وزیر صمت: ۲۰ میلیون تومان کارت اعتبار خرید کالا به کارمندان دولت اختصاص می‌یابد

  • کد خبر : 25312
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
وزیر صمت: ۲۰ میلیون تومان کارت اعتبار خرید کالا به کارمندان دولت اختصاص می‌یابد
وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و استادان دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی بعد از اعتبارسنجی خبر داد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایرنا، عباس علی آبادی امروز، پنجشنبه ۱۲ بهمن در افتتاحیه طرح عید تا عید اظهار داشت: در طرح «عید تا عید» که اصناف، شرکت کننده اصلی آن هستند با توجه به میزان اعتبارسنجی که موسسه مورد نظر اعلام می‌کند تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا به کارمندان تخصیص داده می‌شود. هم اکنون ۲۰ هزار صنف برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند که به مرور به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی افزود: سایر مردم هم می‌توانند از طریق بانک‌هایی که در آن حساب دارند، با توجه به گردش حساب خود اعتبار دریافت کرده و اقدام به تهیه کالاهای مورد نیاز خود کنند. فعلا کالای لوازم خانگی، پوشاک اعم از کیف و کفش و مواد خوراکی در این طرح عرضه می‌شود و در ادامه به این اقلام افزوده خواهد شد.

وزیر صمت: ۲۰ میلیون تومان کارت اعتبار خرید کالا به کارمندان دولت اختصاص می‌یابد
عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت
وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره عید تا عید ثبت‌نام و از مزایای این طرح استفاده کنند. امیدواریم که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ها در کشور باشد.

طرح عید تا عید باحضور بیش از ۲۵۰ نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی از ۱۲ بهمن تا عید فطر درسراسر کشور اجرا خواهد شد. عرضه کالای با کیفیت و ارزان، امکان خرید اعتباری کالا از واحدهای صنفی ونمایشگاه از مهمترین ویژگی‌های این طرح است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=25312