• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی اعمال شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

  • کد خبر : 24796
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی اعمال شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به ترافیک سنگین در برخی از محورهای شمالی محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر ، محدوده تونل کندوان و حدفاصل ارنگه تا وینه، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده پیست آبعلی و مسیر (شمال به جنوب) محدوده آب اسک، آزادراه پردیس – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود، آزادراه تهران – پردیس محدوده جاجرود، محور رودهن – تهران محدوده جاجرود را شاهد هستیم.

او می گوید: ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده دماوند را شاهد هستیم. همچنین تردد روان در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) گزارش شده است.

محرابی نیا گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های کمال شهر، حسین آباد و گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده های پل کلاک و پل حصارک، آزادراه قم – تهران حدفاصل رشید آباد تا پل شهید کاظمی، محور شهریار – تهران حدفاصل زرنان تا پل فتح، محور فشم – تهران حدفاصل اوشان تا شمیران و محدوده گردنه قوچک را شاهد هستیم.

او درباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان کرمان و بارش باران در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

او در خصوص محورهای مسدود غیرشریانی هم گفت: محور پونل – خلخال، محور هشتگرد – طالقان، محور میاندوآب – سرچم مسدود است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=24796