• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

تغییر شرایط فروش لاستیک خودرو از ۲۶ دی

  • کد خبر : 24419
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
تغییر شرایط فروش لاستیک خودرو از ۲۶ دی
براساس اعلام سامانه جامع تجارت شرایط فروش لاستیک از 26 دی 1402 تغییر می کند.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای به خرده فروشان تایر سواری از تغییر شرایط فروش لاستیک خبرداد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو ابلاغ دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری، امکان ثبت فروش به مصرف‌کننده از طریق فایل اکسل بدون درج شماره شاسی و موتور برای اسناد قبل از تاریخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۱۰ فراهم شده است.

لذا فعالان تا تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۵ امکان ثبت اسناد با شرایط فوق را خواهند داشت و پس از این تاریخ، ثبت اسناد تنها از طریق منوی انتقال مالکیت و مکان و نرم افزار تلفن همراه با درج شماره شاسی و موتور امکان پذیر خواهد بود.

‌لطفی زاده دستیار ویژه وزیر صمت پیش از این گفته بود‌: برای رفع مشکلات بازار لاستیک تلاش می‌کنیم تا توزیع را از طریق همه بسترهای ممکن از جمله عرضه در بازار و سکوهای فروش مجازی انجام دهیم.

همچنین علی تنها سخنگوی انجمن تایر پیش از این به فارس گفته بود: با تامین ارز صنعت تایر، تولید و عرضه لاستیک خودرو افزایش یافته است،‌ در راستای کم‌کردن التهابات ناشی از کمبود عرضه تایر، بخشی از عرضه به خودروسازان را کاهش داده‌ایم و بخش اعظم تولیدات لاستیک خودرو روانه بازار می‌شود.

در ماه‌های گذشته بازار لاستیک کشور با مشکل مواجه شده است و مردم برای خرید این کالا مشکلات زیادی دارند.‌‌

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=24419