• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

گزارش روزانه بورس ۱۰ دی/ بورس صعود روز گذشته را پس گرفت

  • کد خبر : 23982
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
گزارش روزانه بورس ۱۰ دی/ بورس صعود روز گذشته را پس گرفت
بازار سرمایه در دومین روز کاری هفته، صعود روز گذشته را کاملا پس گرفت و شاخص کل با ریزشی ۶۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و۱۷۶ هزار واحدی برگشت.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را از ابتدای روز با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته بر فشار عرضه ها افزوده شد و در نهایت رشد روز گذشته را تماما بازگشت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶ هزار و ۵۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۱۳۱۹ واحدی به ارتفاع ۷۵۸ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «خاور» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خزامیا»، «ثشاهد» و «خنصیر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «ثپردیس»، «کرمان» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۴۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۷۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۴۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=23982