• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

آلودگی هوای کلان‌شهرها تا پایان هفته و یخبندان در ۱۰ استان

  • کد خبر : 23956
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
آلودگی هوای کلان‌شهرها تا پایان هفته و یخبندان در ۱۰ استان
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از 11 دی تا پایان هفته جاری در اغلب نقاط کشور، جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها خصوصا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پرونده نیوز، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: فردا یک‌شنبه در برخی نقاط استان‌های فارس، یزد و کرمان، بارش پراکنده داریم، همچنین روز دوشنبه ۱۱ دی در بخش‌هایی از خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز بارش پراکنده و رگبار و رعدوبرق داریم.

وی گفت: روز دوشنبه هفته جاری بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور تا پایان هفته جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی خصوصا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌‌شود و این شرایط فعلا تا روز چهارشنبه ادامه دارد، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۳ و ۵ درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۹ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد، همدان، ارومیه و شهرکرد با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین‌ مراکز استان خواهد بود.

وی گفت: روز آینده در ۱۰ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود که شامل همدان، قزوین، شهرکرد، سنندج، تبریز، بیرجند، بجنورد، اردبیل، اصفهان و ارومیه است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=23956