• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر تهران-چالوس

  • کد خبر : 23079
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر تهران-چالوس
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت ترافیکی در مسیر تهران-شمال به دلیل افزایش بار ترافیکی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده سرودار، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان و شاهاندشت، گزنک، آب اسک و بومهن و مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گزنک و بایجان، آزادراه پردیس-تهران و محور قدیم بومهن-تهران محدوده جاجرود، آزادراه قزوین-رشت مسیر (شمال به جنوب)، محدوده‌های شهر رودبار و منجیل و محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) و محدوده‌های شهر دماوند و گیلاوند شاهد ترافیک سنگین هستیم.

او ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران، محدوده‌های گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس و ترافیک سنگین محدوده پل کلاک، آزادراه قم-تهران محدوده مهتاب و در انتهای مسیر محدوده جلالیه و حدفاصل حرم مطهر تا ابتدای آزادگان، آزادراه ساوه-تهران حدفاصل آدران تا نسیم شهر، آزادراه تهران-ساوه حد فاصل رضی آباد تا اکبرآباد گزارش شده است.

او افزود: ترافیک نیمه سنگین در محور فشم-تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و ترافیک سنگین در محور تهران-شهریار محدوده میدان معادن هم گزارش شده است.

محرابی در خصوص آخرین وضعیت جوی هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران را شاهد هستیم.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=23079