• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
1

ثبت نام ۱۵ درصد مشترکان پر مصرف در سامانه املا

  • کد خبر : 23059
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
ثبت نام ۱۵ درصد مشترکان پر مصرف در سامانه املا
سخنگوی صنعت برق گفت: تا کنون ۱۵ درصد مشترکان پر مصرف برق در سامانه املاک ثبت نام کرده اند.

به گزارش پرونده نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با ایرنا در باره آخرین وضعیت ثبت نام مشترکان پرمصرف برق خانگی در سامانه املاک و اسکان افزود: مطابق تفاهم وزارت راه و شهرسازی و نیرو در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، فرایند خوداظهاری با اولویت‌بندی در حال انجام است و هم‌اکنون ۱۵ درصد از مشترکان پرمصرف برق خانگی معرفی شده، در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده‌اند.

وی در باره اقدام های انجام شده در خصوص اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم ادامه داد: در حال حاضر بر اساس اطلاع واصله از وزارت مسکن از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افرادی که تاکنون ثبت نام‌کرده اند ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر فرایند ثبت نام را به طور کامل طی کرده اند و در صورت اعلام شناسه قبض توسط وزارت مسکن، مشمول بندهای ضمانت اجرایی این قانون نخواهند شد.

رجبی مشهدی از مشترکان برق درخواست کرد، در ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود در این سامانه تسریع کنند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تکمیل سامانه های اطلاعاتی بیشترین رکورد و بهترین عملکرد را در درگاه ملی مجوزها داشته افزود: این وزارتخانه موفق به کسب رتبه اول شده و مورد تقدیر وزارت اقتصاد قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در توافقی که با وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته مقرر شده اسامی افرادی که تاکنون‌موفق به خود اظهاری در سامانه املاک و اسکان نشده اند در اختیار شرکت توانیر قرار گیرد.

رجبی مشهدی افزود: این فرآیند در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=23059