• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

مدارس همه مقاطع تحصیلی استان تهران تا پایان هفته غیرحضوری شد

  • کد خبر : 22945
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
مدارس همه مقاطع تحصیلی استان تهران تا پایان هفته غیرحضوری شد
آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن همه مقاطع تحصیلی استان تهران تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایرنا، از آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، همه مقاطع تحصیلی شهر تهران در روزهای سه‌شنبه ۱۴ و چهارشنبه ۱۵ آذر ماه غیرحضوری است و کلاس‌های درس در پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

همچنین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با توجه به استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه ۱۴ آذر، چهارشنبه ۱۵ آذر و پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ غیرحضوری است و کلاس‌های درس در پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مهدهای کودک و مدارس تهران دوره‌های ابتدایی از روز شنبه ۱۱ آذر ماه و متوسطه اول از روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه به دلیل آلودگی هوا غیر حضوری شدند.

سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک نیز درباره نگهداری کودکان در مهدهای کودک اعلام کرد: براساس ماده (۴۱) شیوه‌نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها، آموزش‌های حضوری، غیرحضوری و ترکیبی در وضعیت قرمز (آلودگی هوا) به شرح ذیل است: ماده ۴۱- مطابق با آیین‌نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون «هوای پاک»، در وضعیت قرمز تمامی کودکستان‌ها (مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی) باید تعطیل شوند. در این شرایط به‌منظور خدمت‌رسانی به والدین شاغل به‌ویژه شاغلین حوزه‌های خدمات عمومی، کودکستان‌ها می‌توانند در صورت تقاضای ایشان و با اخذ اجازه از اداره آموزش و پرورش ناحیه/منطقه و شهرستان، صرفاً کودکان این والدین را بدون اخذ وجه اضافه پذیرش کنند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=22945