• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
جمع‌آوری۴ هزار معتاد متجاهر در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت خبر داد.

  • کد خبر : 22703
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت خبر داد.
پرونده نیوز _ سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر محلات سطح شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

پرونده نیوز _ سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر محلات سطح شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده و اطراف مراکز آموزشی با اقتدار کامل در مناطق آلوده  شهر تهران به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر فاتب در خلال اجرای این طرح طی ۱۰ روز گذشته موفق به جمع آوری چهار هزار و ۴۱۱ معتاد و دستگیری یکهزار و ۲۰۷ خرده فروش و توزیع‌کننده موادمخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از مخفیگاه متهمان ۲۰۰ کیلو و ۷۲۶ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پرتلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه پلیس پیشگیری فاتب در اجرای این طرح موفق حضور مستمر داشتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان اظهار داشت: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران و اطراف مدارس و دانشگاه ها با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=22703