• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7

گاف بزرگ انجمن لوازم خانگی / دریافت هزار میلیارد ریال برای ساخت ساختمان انجمن!

  • کد خبر : 22392
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
گاف بزرگ انجمن لوازم خانگی / دریافت هزار میلیارد ریال برای ساخت ساختمان انجمن!
پرونده نیوز  - در حالی که خبرها از تخلف سازمان توسعه و تجارت در واگذاری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی به انجمن مربوطه حکایت دارد نامه‌ای از طرف عباس هاشمی رئیس انجمن لوازم خانگی ایران به برخی شرکت‌های عضو ارسال شده در آن درخواست حمایت مالی به منظور ساخت دفتر انجمن شده است .در حالی که جهت ارسال تصویر فیش واریزی توسط واریزکنندگان ایمیل نمایشگاه لوازم خانگی داده شده است؟!

پرونده نیوز  – در حالی که خبرها از تخلف سازمان توسعه و تجارت در واگذاری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی به انجمن مربوطه حکایت دارد نامه‌ای از طرف عباس هاشمی رئیس انجمن لوازم خانگی ایران به برخی شرکت‌های عضو ارسال شده در آن درخواست حمایت مالی به منظور ساخت دفتر انجمن شده است .در حالی که جهت ارسال تصویر فیش واریزی توسط واریزکنندگان ایمیل نمایشگاه لوازم خانگی داده شده است؟!
به گزارش خبرنگار خبر تصویری ، بر اساس قانون برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها می‌بایست بر اساس متراژ هر غرفه طبق تعرفه که به صورت قانونی تعیین می‌گردد نسبت به دریافت هزینه واگذاری غرفه‌ها اقدام نمایند و دریافت هرگونه وجه خارج از این تعرفه تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی در پی دارد با توجه به این موضوع این سوال مطرح می شود که چرا برگزارکنندگان نمایشگاه لوازم خانگی همزمان با ایام ثبت نام نمایشگاه به فکر گرفتن کمک برای ساخت ساختمان انجمن افتاده اند . آیا این اقدام مسئولان انجمن این شائبه را در اذهان شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید که دریافت مبالغ گزاف که گاها تا ده میلیارد ریال از برخی شرکت ها بوده است به دلیل قرار دادن شرکت‌هایی که خواهان غرفه در سالن های برتر نمایشگاه هستند، بوده است .
لازم به ذکر است بر اساس شنیده ها مبلغ جمع آوری شده رقمی در حدود هزار میلیارد ریال برآورد شده است .
گزارش خبرنگار ما حاکی از آنست که برخی از شرکت‌های بزرگ در اعتراض به آنچه که زیاده خواهی انجمن ذکر شده است از شرکت در نمایشگاه انصراف داده اند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=22392