• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

متقاضیان ارز اربعین مشکلات را گزارش دهند

  • کد خبر : 22316
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
متقاضیان ارز اربعین مشکلات را گزارش دهند
بانک مرکزی تاکنون و از طریق شش بانک عامل نسبت به پرداخت ارز ۲۵۰ هزار نفر از زائران اربعین اقدام کرده که زائران در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ارز اربعین می‌توانند آن را به بانک مرکزی اعلام کنند.

پرونده نیوز- بانک مرکزی تاکنون و از طریق شش بانک عامل نسبت به پرداخت ارز ۲۵۰ هزار نفر از زائران اربعین اقدام کرده که زائران در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ارز اربعین می‌توانند آن را به بانک مرکزی اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی اعلام کرد: متقاضیان ارز اربعین هم‌اکنون نیاز ارزی خود را با نرخ رسمی و به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه و دلال، از طریق ۱۵۰۰ شعبه منتخب بانک های ملی، تجارت، سپه، صادرات، پارسیان و پست بانک در سراسر کشور دریافت می‌کنند.

زائران در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ارز اربعین پس از مراجعه به شعب منتخب و نیز مشاهده ازدحام احتمالی می توانند مراتب را جهت پیگیری با ذکر نام شعبه و شهر از طریق شماره تماس ۲۹۹۵۳۶۱۲-۰۲۱ از ساعت  ۷ و ۳۰ دقیقه  صبح تا ۱۵ عصر به بانک مرکزی اعلام کنند.

همچنین فرآیند ثبت نام غیرحضوری دریافت ارز اربعین از طریق اپلیکیشن «بله» نیز فراهم است و بسیاری از زائران از این طریق، ارز اربعین خود را تهیه و دریافت کرده‌اند.

گفتنی است؛ توزیع ارز زائران اربعین حسینی در سال جاری از روز ۲۸ مرداد ماه آغاز و تا تاریخ ۱۴ شهریور ادامه دارد و با تمهیدات در نظر گرفته شده تاکنون ارز مورد نیاز ۲۵۰ هزار نفر از متقاضیان به سهولت و بدون مشکل پرداخت شده است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=22316