• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

بیانیه شورای‌عالی آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ

  • کد خبر : 22152
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
بیانیه شورای‌عالی آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ
شورای عالی آموزش و پرورش در پی حادثه تاسف بار و غم انگیز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از زائران مظلوم در این مکان مقدس شد، مراتب تسلیت خود را به مردم ایران اعلام داشت.

پرونده نیوز- شورای عالی آموزش و پرورش در پی حادثه تاسف بار و غم انگیز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از زائران مظلوم در این مکان مقدس شد، مراتب تسلیت خود را به مردم ایران اعلام داشت.

به گزارش ایسنا، درمتن پیام شورای عالی آموزش و پرورش آمده است: «جریان تکفیری و کوردلی که به هیچ یک از اصول انسانی پای‌بند نیست بار دیگر دست به جنایت علیه زائران بی دفاع حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) زد و تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه شهید و مجروح شدند.

شیطان صفتانی که دنیا را بازیچه امیال و تعصبات جاهلانه خود قرار داده و برای جان انسان‌ها هیچ ارزشی قایل نیستند و همه چیز را با چارچوب فکری بسته خود می سنجند و وحشیانه به هر عمل زشت و قبیحی دست می‌زنند، بار دیگر ظالمانه زائران مظلوم و بی‌دفاعی که برای عرض ارادت به ساحت مقدس آل پیامبر(ص) در حرم مطهر شاهچراغ گرد آمده بودند را به خاک و خون کشیدند.

این جنایت هولناک، دل هر انسان آزاده و با وجدانی را به درد آورده و اندوهناک می کند. بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ، جرم این زئران مظلوم چه بود؟ چرا برخی از انسانها، انسانیت خود را فراموش کرده و خوی حیوانی و وحشی گری به خود گرفته‌اند و حاضرند برای رسیدن به امیال و مقاصد خود در این دنیای فانی به هر عمل شنیعی دست بزنند؟.

امیدواریم امت اسلامی در سایه وحدت، همدلی و اتحاد بتوانند شر گروه‌های منحرف و تکفیری را از سر مردم مظلوم کشورهای مسلمان کم کنند.
شورای عالی آموزش و پرورش این فاجعه تاسف بار و دلخراش را به ملت شریف ایران و بویژه خانواده‌های داغدار شهداء تسلیت عرض کرده و برای مجروحین و آسیب‌دیدگان این حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.»

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=22152