• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

شرکت پخش سهاهلال در مسیر تکمیل فرآیند توزیع سراسری اقلام دارویی

  • کد خبر : 22131
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
شرکت پخش سهاهلال در مسیر تکمیل فرآیند توزیع سراسری اقلام دارویی
شرکت پخش سهاهلال با توزیع اقلام کمبود کشوری به ویژه انواع واکسن و ویال‌های تزریقی در مسیر تکمیل فرآیند توزیع سراسری اقلام دارویی گام بر می‌دارد.

پرونده نیوز- شرکت پخش سهاهلال با توزیع اقلام کمبود کشوری به ویژه انواع واکسن و ویال‌های تزریقی در مسیر تکمیل فرآیند توزیع سراسری اقلام دارویی گام بر می‌دارد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در توضیح فعالیت شرکت‌های تابعه سهاهلال گفت: تلاش برای همگرایی بیش از پیش با شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی و داروخانه‌های هلال احمر و همچنین تعامل گسترده با شرکت‌های تولید دارو و تامین کنندگان در دستور کار پخش سها هلال است.

وی افزود: شرکت پخش به منظور توسعه میزان فروش و توزیع محصولات تولیدی شرکت‌های داروسازی سها و تجهیزات پزشکی هلال ایران گام‌های بلندی را برداشته است. همچنین تکمیل فرآیند توزیع سراسری و سریع اقلام دارویی طبق برنامه و سهیمه‌بندی معاونت غذا ودارو در حال انجام است.

عسکری ادامه داد: بر همین اساس در تیر ماه جاری، شرکت پخش سها هلال با توسعه فروش و تنوع بخشی به کمیت و کیفیت دارو و تجهیزات توزیعی، اقلام کمبود کشوری به ویژه انواع واکسن و ویال‌های تزریقی را در سراسر کشور توزیع کرده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یاد شده میزان فروش اقلام دارویی به داروخانه‌های هلال احمرسراسر کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و این شرکت مذاکرات فشرده و متعددی با تامین کنندگان دارویی در کشور را آغاز کرده که نتیجه آن توسعه همکاری با داروخانه‌های بخش دولتی و خصوصی است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=22131