• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

حسینی: مسئولان مرتبط با بورس به صحن مجلس فراخوانده شوند

  • کد خبر : 21875
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
حسینی: مسئولان مرتبط با بورس به صحن مجلس فراخوانده شوند
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این روزها بورس وضعیت خوبی را سپری نمی کند و لازم است که مسئولان مرتبط با این حوزه به صحن مجلس فراخوانده شده و گزارش ارائه کنند.

پرونده نیوز- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این روزها بورس وضعیت خوبی را سپری نمی کند و لازم است که مسئولان مرتبط با این حوزه به صحن مجلس فراخوانده شده و گزارش ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، سید البرز حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر اقتصاد، بیان کرد: بورس در این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرده و روزهای خوبی را سپری نمی کند. مردم نگران هستند و صدور بخشنامه ها و ورود برخی دستگاه ها به نرخ گذاری و همچنین تاسیس وزارت بازرگانی هم بازار را تحت تاثیر قرار داده است. وضعیت موجود می طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن مجلس حضور یافته و گزارش دهند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: کشوری مانند هلند با ۴۲ هزار کیلومتر مربع و ۱۷ میلیون جمعیت و نداشتن اراضی کشاورزی وسیع دومین تولیدکننده و صادرکننده محصولات کشاورزی است در حالی که ما با وجود یک میلیون و ۷۰۰ هزار کیلومتر وسعت، ۱۶ میلیون هکتار اراضی متعدد کشاورزی با مشکل مواجه هستیم. متاسفانه حتی یک کیلو قیر به پروژه های عمرانی نرسیده است‌. باید سریع‌تر حل این مشکل در دستورکار قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=21875