• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

برنامه‌ریزی برای پرواز منظم بین ایران و آفریقا

  • کد خبر : 21809
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
برنامه‌ریزی برای پرواز منظم بین ایران و آفریقا
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری برنامه دارد که بتواند پروازهای منظمی را بین ایران و قاره آفریقا برقرار کند، گفت: به محض اینکه زیرساخت‌ها فراهم شده و توافق‌های لازم برقرار شود، حتما این موضوع را دنبال کرده و از شروع پروازها استقبال می‌کنیم.

پرونده نیوز- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری برنامه دارد که بتواند پروازهای منظمی را بین ایران و قاره آفریقا برقرار کند، گفت: به محض اینکه زیرساخت‌ها فراهم شده و توافق‌های لازم برقرار شود، حتما این موضوع را دنبال کرده و از شروع پروازها استقبال می‌کنیم.

محمد محمدی‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری برنامه دارد که بتواند پروازهای منظمی را بین ایران و قاره آفریقا برقرار کند اما هنوز شرایط و زیرساخت‌هایش برای ما فراهم نیست. به محض اینکه زیرساخت‌ها فراهم شده و توافق‌های لازم برقرار شود، حتما این موضوع را دنبال کرده و از شروع پروازها استقبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه برای این کار به چه زیرساخت‌هایی نیاز است، گفت: این زیرساخت‌ها توافق‌های دوجانبه، هواپیما و از همه مهم‌تر مولفه‌های اقتصادی یک پرواز را می‌طلبد؛ این مولفه‌های اقتصادی هم می‌تواند از جانب ایران یا طرف مقابل باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه توافق با کشورهای آفریقایی چه زمانی حاصل می‌شود، گفت: بعد از موضوعاتی که وزارت امور خارجه دنبال می‌کند، سازمان هواپیمایی کشوری موارد هماهنگی و همکاری‌های دوجانبه را دنبال می‌کند، آنگاه موارد زیرساختی و بحث‌های اقتصادی مطرح می‌شود.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=21809