• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

کشف ۱۳۸ کیلو حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

  • کد خبر : 21774
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کشف ۱۳۸ کیلو حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۳۸ کیلو و ۲۷۰ گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی مواد افیونی خبر داد.

پرونده نیوز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۳۸ کیلو و ۲۷۰ گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، مسئولیت رسیدگی به پرونده را برعهده گرفتند.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم  با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در حال انتقال به شهر  تهران است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکت وی، پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از ماموران به بزرگراه آزادگان اعزام شدند و تردد خودروهای عبوری را تحت کنترل در آوردند.

بابایی خاطرنشان کرد: کنترل خودروهای عبوری ادامه یافت تا این که ماموران موفق به شناسایی خودروی متهم شدند و در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهم را متوقف و در بررسی‌های بیشتر از داخل آن  ۱۳۸ کیلو و ۲۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی در پایان گفت: در این ماموریت راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=21774