• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4

رونمایی از “کارت ایثار رزمندگان جهادگر” در وزارت جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 21553
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
رونمایی از “کارت ایثار رزمندگان جهادگر” در وزارت جهاد کشاورزی
کارت ایثار رزمندگان جهادگر با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه و رئیس امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح در همایش مدیران توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی رونمایی شد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی، در همایش سراسری مدیران توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی با حضور نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه و سردار شریفی رئیس امور ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح از “کارت ایثار رزمندگان جهادگر” رونمایی شد.

در همایش مدیران توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی نیکبخت در این مراسم با تاکید بر این که اعطای کارت ایثار رزمندگان سبب دلگرمی جهادگران خواهد شد، گفت: امید می‌رود تا جهادگران در ادامه مسیر همانند هدایتی که در مسیر جنگ داشته‌اند، عرصه تولید را نیز با همان همت دنبال کنند.

رئیس اداره کل ایثارگران وزارت جهادکشاورزی نیز در این رونمایی با اعلام اینکه ۲۳ درصد کارکنان جهادکشاورزی مستقیما از جامعه ایثارگری هستند، گفت: خانواده جهاد ۳۳۹۶ شهید، ۱۰۸۱ آزاده سرافراز و ۲۲ هزار و ۹۳۶ جانباز در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است و ۵۴۰ هزار اعزام نیرو به جبهه‌های حق علیه باطل داشته است.

وی با اشاره به این که بنیانگذار انقلاب لقب “سنگرسازان بی‌سنگر” را به جهادگران اعطا کرده، افزود: براساس برآورد انجام شده ۳۵۰ هزار نفر از خانواده جهاد، کارت ایثارگر رزمندگان جهادگر را دریافت خواهند کرد و ان‌شاءالله این کارت بتواند برای رزمندگان جهادگر هویت‌بخشی کند و شاهد بهبود خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران باشیم.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=21553