• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
استاندار تهران:

لزوم صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی در مصرف انرژی/ با پرمصرف‌ها برخورد می شود

  • کد خبر : 20249
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
لزوم صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی در مصرف انرژی/ با پرمصرف‌ها برخورد می شود
استاندار تهران با تاکید بر صرفه‌جویی جدی انرژی در مصارف خانگی و ادارات دولتی، گفت: در فصل گرما قطعا با ادارات پرمصرف برخورد جدی می شود.

به گزارش پرونده نیوز، علیرضا فخاری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت کاری ادارات از روز ۱۵ خردادماه از ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود و این تغییر ساعت کاری در راستای صرفه جویی در مصرف آب و برق صورت می گیرد.

وی افزود: جلوگیری از قطع برق در تهران از دیگر اهداف تغییر ساعت کار ادارات است و به طور قطع دستگاه‌های دولتی پرمصرف توسط بازرسان شناسایی و با آنان برخورد قانونی می شود.

استاندار تهران ادامه داد: از شهروندان نیز انتظار داریم با کاهش مصرف آب و برق در منازل خود، از قطعی احتمالی برق جلوگیری کنند.

به گفته وی، کلانشهر تهران با جمعیت چند میلیون نفری در فصل گرما نیازمند همراهی مردم و کارمندان است تا بتوانیم ماههای گرم را با کمترین قطعی برق پشت سر بگذاریم.

فخاری یادآوری کرد: از روز ۱۵ خرداد بازرسان و عوامل شرکت برق بصورت نامحسوس، مصرف برق ادارات را کنترل می کنند و قطعا ادارات پرمصرف با قطعی برق روبه رو خواهند شد.

به گفته وی، اگر شهروندان حداقل ۱۰ تا ۲۰ درصد از میزان مصرف برق و آب را صرفه جویی کنند، می توان فصل گرما را بدون مشکل و محدودیت به پایان رساند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=20249