• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
در جلسه ماهانه استان مطرح شد:

اشتیاق در گفتار و کردار، عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان بانک ایران زمین است

  • کد خبر : 20168
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
اشتیاق در گفتار و کردار، عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان بانک ایران زمین است
همایش روسای شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان برگزار شد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از روابط عمومی؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری بانک ایران زمین در این دیدار با بیان اینکه دقت، سرعت و صحت باید سرلوحه همکاران شعب باشد، گفت: ارائه خدمات مناسب و مطلوب همراه با اشتیاق در گفتار و کردار، عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان است.

علیزاده بر وفاق و همدلی بین همکاران تاکید کرد و افزود: درخواست مشتریان باید در اسرع وقت رسیدگی و انجام شود.

مدیر استانی بانک ایران زمین دقت و نظارت بیشتر روسای شعب بر امور جاری شعبه و کنترل روزانه اسناد را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نظارت بیشتر بر نحوه برخورد همکاران با مشتریان و دقت در ارائه خدمات بانکداری مدرن از اولویت های اصلی روسای شعب است.

در ادامه این مراسم بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی استان به تشریح عملکرد و تجزیه و تحلیل شعب پرداخت و همراهی و جدیت همکاران در انجام درخواست مشتریان را پیشرفت بهتر امور بیان کرد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=20168