• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4

الرای قطر: پرسپولیس باوجود شوک بزرگ فینالیست شد

  • کد خبر : 1990
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
الرای قطر: پرسپولیس باوجود شوک بزرگ فینالیست شد

پرسپولیس باوجود آنکه قبل از بازی برابر النصر عربستان با شوک بزرگی مواجه شد اما توانست فینالیست شود. به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی ” پرونده ” به نقل از  ایسنا و به نقل از الرای، پرسپولیس توانست با وجود ۱۰ نفر شدن در دیدار برابر النصر عربستان به پیروزی دست پیدا کند و […]

پرسپولیس باوجود آنکه قبل از بازی برابر النصر عربستان با شوک بزرگی مواجه شد اما توانست فینالیست شود.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی ” پرونده ” به نقل از  ایسنا و به نقل از الرای، پرسپولیس توانست با وجود ۱۰ نفر شدن در دیدار برابر النصر عربستان به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال شود. این بازی که در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد با پیروزی نماینده ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعاتی قبل از این بازی پرسپولیس را شوکه کرد و عیسی آل کثیر بهترین بازیکن این تیم را ۶ ماه از همراهی تیم محروم کرد تا او دیدار حساس برابر النصر را هم از دست دهد.

پرسپولیس باوجود آنکه با این شوک بزرگ مواجه شد اما توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و به ایستگاه پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل محرومیت عیسی آل کثیر را شادی گل او اعلام کرد تا جایکه این شادی گل را توهین نژاد پرستانه قلمداد کرد.

اما باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم که به این حکم بسیار معترض بودند عکسی های از شادی گل آل کثیر را پیراهن صنعت نفت آبادان را منتشر کردند تا ثابت کنند که این شادی گل مدتها است با بازیکن آنها است و ربطی به این رقابت ها و توهین به ازبک ها و یا تیم های دیگر ندارد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=1990

برچسب ها