• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
5

علت تاخیر ۹ ساعته پرواز مشهد به تهران چه بود؟

  • کد خبر : 19857
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
علت تاخیر ۹ ساعته پرواز مشهد به تهران چه بود؟
مدیرکل روابط‌عمومی هما درباره علت تاخیر ۹ ساعته پرواز مشهد به تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش پرونده نیوز ، حسام قربانعلی مدیرکل روابط‌عمومی هما در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تاخیر ۹ ساعته پرواز مشهد به تهران گفت: هواپیمای پرواز مشهد به تهران پیش از این مسیر، پرواز کویت به مشهد را در برنامه داشته که بعد از اتمام عملیات مسافرگیری، قصد پرواز دارد که با مشکل فنی مواجه می‌شود و به درخواست خلبان هواپیما مجدد به ترمینال کویت برمی گردد که رفع مشکل آن زمان بسیاری را می‌برد.

وی ادامه داد: بعد از رفع اشکال اقدام به پرواز می‌کند که متاسفانه تغییر جو هوا و ورود ابر‌های باران زا موجب می‌شود که که پروازی در این منطقه انجام نشود و این موضوع هم دلیلی دیگری برای وجود تاخیر در این پرواز شده است.

قربانعلی در خصوص علت تاخیر در اطلاع رسانی به مردم هم بیان کرد: متاسفانه قابل پیش بینی نبودن زمان رفع ایراد باعث شد این اتفاق رخ دهد، اما بعد از مطلع شدن، حراست و کادر شرکت هواپیمایی برای اطلاع رسانی در فرودگاه حضور پیدا کردند.

مدیرکل روابط‌عمومی هما تصریح کرد:۲۰ نفر مسافر با سایر خطوط به تهران رفتند که با هماهنگی صورت گرفته برایشان بلیت تهیه شده و به تهران مراجعت کردند. همچنین برخی دیگر از مسافران نیز به مجدد به مشهد برگشتند.

قربانعلی با اشاره به اینکه جبران تاخیر‌های آزاردهنده طبق دستورالعمل اجرا می‌شود، افزود: گروه پروازی جدید را به مشهد فرستادیم تا با حضور در فرودگاه مشهد پرواز به موقع انجام شود.

مدیرکل روابط‌عمومی هما ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده بیان کرد: ما برای ایمنی و آرامش مردم و انجام تعهدات به مردم تلاش خواهیم کرد و ان‌شاءالله طبق دستورالعمل از مردم دلجویی می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=19857