• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4

۳۵۰ هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت ثبت شده است

  • کد خبر : 19316
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
۳۵۰ هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت ثبت شده است
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تاکنون ۳۵۰ هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت در سامانه ثبت شده که با توجه به میزان درخواست‌ها یک ماه زمان برای صدور کارت لازم است.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد صادقی گفت: تاکنون ۳۵۰ هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت در سامانه ثبت شده که در حال پاسخگویی به آن هستیم به طوری که تولید کارت در سال گذشته ۴ میلیون بود و امسال هم ۳۵۰ هزار کارت سوخت صادر شده است.

مدیر سامانه هوشمند سوخت با اشاره به زمان صدور کارت سوخت، گفت: با توجه به میزان درخواست‌ها یک ماه زمان برای صدور کارت هوشمند سوخت لازم است.

او افزود: برخی از شهروندان به باجه معطله شرکت ملی پست مراجعه کردند و می‌گویند روی کارت دریافتی در زمانی که درخواست می‌دادند پلاک ثبت نشده است و چنین مسئله‌ای سبب می‌شود که این شهروندان چند ماه برای دریافت کارت سوخت خود معطل شوند.

مدیرسامانه هوشمند سوخت گفت: همه کارت‌های شخصی به جز بنزین ۱۵۰۰ تومانی که ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه دارد، ۱۵۰ لیتر هم بنزین ۳۰۰۰ تومانی دارد که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند، اما گاهی ممکن است فردی کارت سوخت خود را به همراه نداشته باشد و کارت جایگاه استفاده کند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=19316