• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

تهیه ۱۳۰ هزار بسته معیشتی برای کمک به کارگران

  • کد خبر : 19214
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
تهیه ۱۳۰ هزار بسته معیشتی برای کمک به کارگران
مسئول سازمان بسیج کارگران کشور از کمک به ساخت 980 واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: همچنین 130 هزار بسته معیشتی با کمک کارفرمایان برای کارگران تامین شده است.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس «حمیدرضا اله بداشتی» امروز در در مراسم گرامی‌داشت مقام شهدای کارگری و هفته کار و کارگر تهران بزرگ و روز جهانی کار و کارگر که در شرکت مگاموتور سایپا برگزار شد، گفت: همان طور که می‌دانید دشمن تمام تلاش خود را در فضای مجازی، فضای فرهنگی و فضای سیاسی به کار گرفت تا کارگران و صنعت ما را از چرخه و مدار تولید خارج کند و کارگران را به جمع معترضان بپیوندد و در رسانه هایشان با دروغ پردازی کردند اما غافل از اینکه کارگران شریف و نجیب ما با وجود مشکلات معیشتی با عهد و پیمانی که با امام را حل داشتند و عهد و میثاقی که با حضرت امام داشتند در ذیل علم ولایت همچتان ثابت قدم هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور بیان داشت: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور به عنوان یک سازمان کمک دهنده و پشتیبان کارگران در کنار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه معیشتی، رفاهی و مشکلات حوزه آموزش و توانمندسازی برداشته شود.

وی از کمک به ساخت ۹۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خبرداد و اظهار داشت: همچنین ١٣٠ هزار بسته معیشتی با کمک کارفرمایان برای کارگران تامین شده است.

اله بداشتی اظهار داشت: در جلسات اندیشه ورزی ما شاهدیم که بهترین تصمیمات را می‌سازیم تا وزیر تعاون بتواند بهترین تصمیم را بگیرد، امروز بسیج به عنوان پشتیبان ۴۴ ساله این کارها را انجام می‌دهد و در کنار مردم است و بسیج به عنوان بزرگترین تشکل انقلاب اسلامی با صدای بلند اعلام می‌کند، پشت کارگران زحمت کشی ایستاده که برای تحقق حقشان و پررنگ شدن سفره هایشان تلاش می‌کند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=19214